Lieve mensen,
Zijn jullie ervan op de hoogte dat Fibromyalgie gewoon een verzamelnaam is voor "Ik weet niet wat je mankeert"...?
Ik herken de symptomen die jij hebt omdat ik dat zelf ook heb meegemaakt. Ook bij mij werd de diagnose Fibromyalgie gesteld, je hebt er alleen helemaal niks aan.
Niks wordt extra vergoed, niks wordt erkend en mensen zien niks aan je dus denken dat je je aanstelt en gewoon oververmoeid bent of zelfs gewoon lui.
Ik vertel jullie dit omdat ik bij een heel ander standpunt terecht ben gekomen en nu op de goede weg voor genezing...
Ik zou Fibromyalgie hebben samen met Pfeiffer en een Chronisch vermoeidheidssyndroom. Wat moet je ermee... wat kan je ermee? NIKS
Toen kwam mijn moeder met de herinnering dat ik zo'n 10 jaar geleden gebeten was door een teek !!!!
Na heel veel onderzoek op het internet en zeuren bij mijn huisarts voor onderzoeken was ik nog nergens. Ik kreeg negatieve testuitslagen en de huisarts kon me niet meer helpen.
Dus... nog meer op internet zoeken want alle symptomen kwamen overeen. Na 3 jaar van het kastje naar de muur te zijn gestuurd en als proefkonijn voor weet ik hoeveel medicijnen te zijn geweest kwam ik op internet Het Lyme ziekenhuis in Apeldoorn tegen. Ik had veel hoop en ben er naartoe gegaan. Ik kreeg verschillende behandelingen en onderzoeken, zelfs een ruggenprik om hersenvocht te controleren... Alles negatief. Maar... ik was ervan overtuigt dat het Lyme was, toen ben ik naar een alternatieve geneeskunde arts in Utrecht gegaan. Deze wist na 3 vragen dat ik Lyme had en dat het al door heel mijn lichaam zat omdat het er al zolang in zat. Helaas duurde zijn medicatie methode erg lang en sloeg het bij mij aan met heel veel hoofdpijn.
Uiteindelijk ben ik via een kennis van een kennis van mijn moeder bij een arts in Arnhem terecht gekomen, ook een alternatieve geneeskunde arts. Daar ben ik naartoe gegaan en hij heeft de Vega-test bij mij uitgevoerd. Je voelt hier niks van en hij zag direct het resultaat... Ik had de ziekte van Lyme. Ik had hem niet verteld van mijn Pfeiffer en Chronische vermoeidheid maar dat haalde hij zonder moeite naar boven. Eindelijk een arts die weet wat hij doet !!!
In Februari 2012 ben ik bij hem aan een kuur begonnen en ik ben nu Lyme vrij. Het duurt nog even voor ik alles weer kan maar dat is logisch. Ik had zonder behandeling al snel in een rolstoel terecht gekomen omdat hij ook kan zien hoe erg je het te pakken hebt.
Mijn doel nu is mensen helpen die niet weten wat ze hebben, die niet weten wat ze nog kunnen doen, of waar ze heen moeten.
Deze arts is heel lief en werkt niet alleen aan de ziekte van Lyme. Hij kent ook "fibromyalgie" en heel veel andere kwalen en ziektes.
Doe jezelf een plezier... HELP JEZELF, en kijk op zijn website, vergelijk de symptomen bij verschillende ziektebeelden en ga is bij hem langs. Ik weet 1000 % zeker dat hij jou en ieder ander kan helpen !!!!
Zijn site kan je makkelijk op google vinden als je Cor Roovers Arnhem intikt. zo niet...
http://www.balans-arnhem.nl/index.php?o ... &Itemid=66Heeft u verder nog vragen, mail mij dan gerust. Ik vrees dat ik op teveel sites actief ben met mensen helpen de juiste arts te vinden om op deze website terug te komen dus mail naar
candela4life@hotmail.com. Vraag gerust raak want niemand verdient het ziek te zijn of erge pijn te hebben.
Ik hoop dat het jullie lukt en wens jullie heel veel sterkte toe !