Pijn in de benen??

Het forum waarin het voornamelijk gaat over fibromyalgie.

Moderator: Martijn

pijn in de benen??

Berichtdoor ria » zo okt 07, 2007 11:54 am

hallo lotgenoten,

Al enkele weken heb ik een zeurende tot pijn gevoel in mijn benen.
Heb begint vanaf mijn billen en tot en met mijn benen.
Vooral als ik iets te veel gelopen heb en later ga zitten voel ik het ook nog steeds. Ook als ik dan weer opsta moet ik ff op gang komen.
Soms heb ik er ook 's nachts last van en kan er niet van slapen.
Een revalidatiearts begon laatst over fibromyalgie, maar daar wilde ik niet aan. Vond dat ik al genoeg had. Slaap (sliep) altijd goed, ben niet depressief en ben nooit moe. Kriijg er de kans niet voor want kan niet veel meer ivm mijn rug. En toen ik het niet in mijn rug tot 2 jaar geleden deed ik aan spinnen, skeeleren, skieen. Dus energie genoeg gehad altijd.

Herkent iemand dit? lees er wel regelmatig over op dit forum maar zou graag nog reacties hebben
bedankt alvast en groeten Ria
ria
Lid

Berichtdoor pomona » zo okt 07, 2007 12:38 pm

Hoi Ria,

Vind het eigenlijk een beetje vreemd en eigenlijk respectloos dat je mijn reacties heb weg gehaald. Je hebt hier in ieder geval wel mijn gevoelens mee gekwetst :(

Karin
Je bent wat je kúnt zijn
pomona
Lid

pijn in de benen?

Berichtdoor ria » zo okt 07, 2007 6:12 pm

hallo Karin,

Ik weet niet wat je bedoeld. Heb ook geen idee wat ik gedaan heb want heb gewoon op je bericht gereageerd.

gr. Ria
ria
Lid

Berichtdoor Priscilla© » zo okt 07, 2007 6:44 pm

waarschijnlijk is Pomona in de war met het andere topic waar ze op jou gereageerd heeft? ----> http://www.reumaforum.nl/forums/viewtopic.php?t=1299
ik weet het ook niet...

maar leden kunnen geen berichten verwijderen van andere mensen, dat kunnen alleen moderators/beheerders. :wink:
Priscilla©
Lid

Reumavorm: R.A.

Berichtdoor Eigenwijs » ma okt 08, 2007 10:01 am

Mensen kunnen inderdaad alleen hun eigen berichten veranderen en / of verwijderen maar ik snap de verwarring omdat er twee nagenoeg dezelfde topics zijn.

Ik sluit deze om verdere verwarring te voorkomen. Mocht je het er niet mee eens zijn dan kan je mailen met bechterewforum@gmail.com, een PB sturen of me even via msn aanspreken.

Groet Kirsten
Eigenwijs
Site Admin

Keer terug naar Fibromyalgie