Fibromyalgie?

Het forum waarin het voornamelijk gaat over fibromyalgie.

Moderator: Martijn

Fibromyalgie?

Berichtdoor miranda1966 » vr nov 28, 2008 2:37 pm

Graag jullie reactie.

Loop al een hele tijd met vage klachten. Niet constant, steeds weer andere klachten. In diezelfde periode liep ik te twijfelen over wel of niet scheiden. Dus: stress, dus: daar komen die klachten vandaan. Eind vorig jaar wel door ha doorverwezen naar ziekenhuis. Behoorlijk 'doorgezaagd' door internist, allerlei bloedonderzoeken gehad, bij de oogarts geweest en er zijn foto's gemaakt van bovenrug/nek. Uit dit alles is niks gekomen. Oke, zal dus inderdaad wel stress zijn.

Sinds vorig jaar december gescheiden, wel tot deze zomer bij elkaar in 1 huis gewoond. In augustus ben ik op mezelf gaan wonen, eind september ex. Gezamenlijk woning gelukkig ook verkocht, oplevering was ook in september.

Voel me lekker in m'n nieuwe huisje. Kids doen het goed. Heb een leuke baan (druk, dat wel) en heb geen financiele problemen. En toch ...... voel ik me nog steeds niet goed. Lijstje klachten van dit moment: ontzettend moe, 's morgen echt meer tijd dan normaal nodig hebben om op gang te komen, m'n rechterarm voelt raar (gevoelig en ook alsof er een zenuw bekneld zit, beetje zwaar gevoel), nek/schouders/onderrug zijn pijnlijk, koud (soms voelt m'n lichaam niet koud maar dan krijg ik enorme koude rillingen), af en toe een soort misselijk gevoel, niet lekker in m'n vel zitten. Kan me niet voorstellen dat hoe ik me voel alleen een psychische oorzaak heeft.

Gisteren aan het zoeken geweest op internet en kwam uit bij een site over fibromyalgie. Wel heel herkenbaar allemaal. Wat is jullie advies: toch maar weer naar de huisarts?
miranda1966
Nieuw lid

Re: Fibromyalgie?

Berichtdoor Lida44 » ma dec 01, 2008 2:17 pm

Hallo Miranda
Als ik jou was zou ik toch terug gaan naar de huisarts en evt. een verwijsbrief vragen voor een reumatoloog.
succes
Groeten Lida
Groetjes Lida
Lida44
Lid

Re: Fibromyalgie?

Berichtdoor klaasje1972 » wo jan 07, 2009 8:24 pm

Hi Miranda,

Ik heb sinds sept. 2008 de diagnose FM en kan me daardoor gaan richtten op het onder de knie krijgen van mijn (on)mogelijkheden.
Zolang je niet weet wat het is, kan je je niet inzetten op een mogelijke verbetering.

Let wel! Er zijn medici die er niet voor open staan en denken dat het "tussen de oren zit".
Maar een second opnion kan natuurlijk altijd!

Suc6

Klaas
Leef je leven!
klaasje1972
Nieuw lid

Reumavorm: Fibromyalgie

Keer terug naar Fibromyalgie