Medi die ik heb

Het forum waarin het voornamelijk gaat over fibromyalgie.

Moderator: Martijn

Berichtdoor Ladyhug » ma sep 26, 2005 2:07 pm

hoi hoi!

Ik slik dus dagelijks seroxat, en tegen de pijn paracetamol gewoon, met coffeine of met codiene. Als me spieren echt niet willen slik ik een Oxacepam 10 mg.
Alleen indien nodig niet dagelijk dus.
Verder heb ik een tensapparaat die stroom afgeeft en zo de pijn iets weg neemt.

Knuf van Ladyhug.
Ladyhug
Lid

Berichtdoor Ladyhug » ma sep 26, 2005 5:04 pm

hoi hoi.
Euhh ik heb ook hms.
De een mag ze wel de ander niet??
Vreemde dokters hebben we toch.
Die jij hebt ken ik geen eens, wat doen die zijn dat gewone pijnstillers???
Groetjes ladyhug.
Ladyhug
Lid

Berichtdoor Ladyhug » ma sep 26, 2005 7:04 pm

:blink: Bedankt voor je uitleg Anne erg duidelijk zo.
Ladyhug
Lid

Berichtdoor Heleen » ma okt 17, 2005 2:57 pm

Hé, zitten hier alle HMSers op het fibroforum? Misschien een idee een apart HMSforum erbij te gooien? :huh:

Oh, om even On-topic te blijven: ik gebruik tramadol in combi met movicolon. Verder nog wat andere zooi, maar niet i.v.m. HMS. (Of m'n reflux moet in verband staan met het bindweefselgebeuren, kan nl. ook nog.) En benzo's zijn inderdaad niet slim bij HMS, is in feite vragen om problemen. Maar in sommige gevallen zal 't ff niet anders kunnen.. Immers door subluxen kun je ook weer verkrampte spieren krijgen, en door zo'n spasme kun je soms zelfs de boel weer verder van z'n plek trekken: hoppa, probleempje. Daarbij kan pijn bij HMS ook weer ontstaan juist door een hoge spierspanning, en kan ik me voorstellen dat 't voor sommige mensen, in bepaalde situaties, goede pijnverlichting kan geven. (En natuurlijk niet doodleuk de straat ophobbelen na zo'n pilletje.. lijkt mij.)
Heleen
Lid

Keer terug naar Fibromyalgie