Moderator: Martijn
tinus schreef:Ik heb gewrichtsreuma. Dat betekent ook een pijnlijk lijf.
Een jaar of 5 geleden heb ik een nieuw matras gekocht omdat ik zere schouders had. Ik heb toen het zachtste matras genomen dat ze hadden.
Nu ga ik toch een nóg zachter matras zoeken, want ik kan mijn schouders hier nog steeds niet goed in kwijt.
Ik begrijp de theorie van de 'goede ondersteuning' wel, maar dat is een theoretisch verhaal. Het moet in de praktijk lekker liggen, want daar is het om begonnen.
Dus ik begrijp jouw (??) advies voor een stevig matras niet zo goed. De keuze heel persoonlijk.
Je zult het wel goed bedoelen, maar het klinkt alsof je een verkoper napraat. Bovendien kan jij dit matras nog niet lang uitgeprobeerd hebben, als ik je verhaal zo lees. Dus je advies lijkt me voorbarig en niet gebaseerd op persoonlijke ervaring![]()
Zelf ga ik nu naar een zaak waar je een matras een maand mag uitproberen. Liever wat meer geld uitgeven dan een snelle miskoop doen.
want je zuigt als het ware vast in de traagschuim of latex
Mijn advies als erkend slaapadviseur zou dan ook zijn [...] of eventueel traagschuim.
Rosetta schreef:Bij Hernia en Fibromalgie altijd een stevig matras pakken met stevige binnenvering
Goli schreef:Rosetta,
Ik denk dat onze matrassen inderdaad te zacht zijn.
Het is latex en ze zakken gewoon in op sommige plaatsen.
Ik denk dat ik dus een stevig matras nodig heb en mijn man inderdaad ook, want die krijgt rugpijn sinds de matrassen
zijn ingezakt.
Goli schreef:Wat heerlijk Rosetta!
Dat is toch wel zo ontzettend belangrijk een goede nachtrust,
Ik ben erg blij voor je.
Kun je niet een bijdrage krijgen van de verzekering ofzo wanneer je een chronische aandoening hebt?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten