Dr.Bauer-kliniek Zwitserland

Het forum waarin het voornamelijk gaat over fibromyalgie.

Moderator: Martijn

Re: Dr.Bauer-kliniek Zwitserland

Berichtdoor joke68 » ma jan 02, 2012 11:35 am

hoi leila,

ik verklein de pijnklachten van anderen absoluut niet! geen denken aan!

ik geef alleen maar aan dat als wij fibro patienten dezelfde pijnklachten zouden hebben wij dit 10-20x erger voelen dan jullie, snap je?

ik zal de laatste zijn om bij een ander te zeggen dat het minder serieus is.
joke68
Lid

Reumavorm: fm

Berichtdoor Lavender » ma jan 02, 2012 6:04 pm

Uit de WAO schreef:
Zullen we alvast een zwarte lijst gaan maken en jullie ( lasteraars en kletsmuizen) er opzetten? Dan weet je zeker dat je je verder leven wel goodbye kunt zeggen.

Groet,
Maria,
info@fibromyalgie-vlaned.nl
http://www.fibromyalgie-vlaned.nl

Ja, dat is echt DE manier om mensen over te halen. :roll:

Mensen mensen, wat is dit voor campagne?
Hoe komen jullie er bij om Fibromyalgie te vergelijken met reuma?
En dat je durft te zeggen dat de pijn van Fibro erger is dan van reuma?
Heb je zelf reuma? Kun je vergelijken?
Nou ik wel... maar je zult mij nooit horen zeggen dat de een erger is dan ander. Het is GVD geen wedstrijdje hier!

Rot op met die dr Bauer als het op deze manier moet.
Als ik jullie was zou ik me eerst maar eens gaan verdiepen in communicatietechnieken, want eerlijk, ik kan me niet voorstellen dat die dr Bauer erg blij is met de agressieve wijze waarop jullie propaganda voeren.
God allemachtig zeg.
If you don’t like something, change it. If you can’t change it, change your attitude.
- Maya Angelou
Lavender
Lid

Reumavorm: R.A. & Fibro

Berichtdoor leila12 » ma jan 02, 2012 6:19 pm

Beste Lavender,

Mij hoor je absoluut dat soort uitspraken niet zeggen!
Dat gaat mij ook te ver.

Pijn is pijn!
En we moeten respect hebben voor elkaar!
En elkaar helpen!

Liefs, Leila
leila12
Lid

Reumavorm: fibromyalgie

Berichtdoor joke68 » ma jan 02, 2012 8:13 pm

het was ik die dat zei.... dit komt voort uit onderzoek en ik plaatste het puur als feit en niet als een wedstrijdje... ben je nu helemaal bedonderd!

het is een medische feit, die ongeveer 2 jaar geleden door onderzoekers gepubliceerd is in vooraanstaande medische tijdschriften.

het spijt mij zeer als je denkt dat ik dit als een soort ; maar wij hebben het zwaarder - verhaal wilde zetten. absoluut niet! pijn is pijn en pijn is absoluut niet fijn!

ik probeer uit te leggen wat het verschil is tussen reuma en fibro... en ik weet heus wel wat bepaalde soorten reuma teweeg brengen. ben niet alles wetend over reuma en zal het ook nooit worden maar ook ik ervaar reuma in mijn omgeving en nog nooit - en het zal er ook nooit van komen - zal ik hun pijn kleineren naar iets minder omdat het maar reuma zou zijn! als men dat denkt van mij dan ken je mij duidelijk niet! (klopt trouwens... ik ben hier nieuw)

dus het is aan jou hoe je het wilt opvatten; als een aanval en kleinerend richting reuma patienten of als informatie en een gegeven wat het verschil is.
joke68
Lid

Berichtdoor joke68 » ma jan 02, 2012 8:19 pm

tsjonge... ik ben wel overdonderd hoor.

ik moet even eerlijk zijn...

naar mijn weten uit ik hier mijn wens om behandeld te worden door dr. bauer, leg uit waarom, wat mijn ontdekkingen zijn en krijg me dan de wind van voren... ongekend!

ja, ik zie ook wel dat er soms fel gereageerd wordt maar dat was geloof ik toch echt duidelijk uitgelegd dat er een aantal mensen (en ze hebben het voor elkaar blijkt nu maar weer) die aan het donderjagen zijn geweest om mensen tegen elkaar op te zetten....

zullen we hen feliciteren of zullen we terug gaan naar info en ervaringen uitdelen en kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen?

kijk trouwens even; sindsdien hebben deze 2 mensen ook geen reactie meer geplaatst. constatering van mijn kant.

kom op... terug naar af... vraag gaat over het kliniek en de behandeling van dr. bauer en laten we het daarbij houden.
feiten, ervaringen en hopen/wensen maar geen wilde acties meer... ik neem aan dat ieder ander net als ik te weinig energie heeft om daar tijd aan te verspillen, toch?
joke68
Lid

Berichtdoor Lavender » ma jan 02, 2012 8:30 pm

Laat mij dat onderzoek maar eens zien dan.

En als je dat niet kunt dat zou ik het fijn vinden als je je excuus zou willen aanbieden aan de grote groep mensen die je met je opmerking bijzonder respectloos hebt benaderd.

Ik kan het niet anders opvatten dan dat jij het hier neer gezet hebt:
joke68 schreef:goed... van henk en pierre zie ik nu dat ze absoluut geen fibromyalgie hebben en dus lieve mensen.... zij hebben totaal geen benul waar wij fibro-patienten mee te maken hebben!

reumatische aandoeningen zijn niet te vergelijken met fibromyalgie ookal wordt fibro op dit moment nog onder reuma geplaatst

zij weten duidelijk niet dat onze pijnklachten 10-20x harder binnenkomt dan reumatische pijnklachten (dwz henk en pierre - als wij jullie pijnklachten zouden hebben voelen wij dat dus 10-20x erger/heftiger dan jullie)

Dame, jij (ketel) verwijt de pot dat ie zwart ziet. Want jij hebt geen enkel benul van de pijn die reumatische patiënten beleven.
Of denk je dat het krom groeien van gewrichten geheel pijnloos verloopt?
Dus kom maar op met dat onderzoek waar jij je op beroept, want ik krijg de indruk dat je iets hebt geadapteerd omdat het wel goed klinkt, maar dat dat niet het gehele verhaal is.
Volgens jouw verhaal ben ik dus echt 10-20 keer zieliger dan alle reumapatiënten die geen fibro hebben. Ahhh, arme ik. :roll:

En je zaait wat je oogst Joke, deal with it, leer je lesje, maar hou ik godsnaam op met zeuren dat mensen aan het opstoken zijn, want het is een reactie op een actie; Jullie actie.
If you don’t like something, change it. If you can’t change it, change your attitude.
- Maya Angelou
Lavender
Lid

Berichtdoor Uit de WAO » ma jan 02, 2012 8:50 pm

Voor alle duidelijkheid;

De Fibromyalgie Stichting Nederland is niet aansprakelijk en voelt zich niet betrokken bij de gesprekken van Joke en Lavender.
Uit de WAO
Lid

Reumavorm: ex fibromyalgie

Berichtdoor krijger » ma jan 02, 2012 8:52 pm

Uit de WAO schreef:Voor alle duidelijkheid;

De Fibromyalgie Stichting Nederland is niet aansprakelijk en voelt zich niet betrokken bij de gesprekken van Joke en Lavender.

Maar je bent er net zo goed mede schuldig aan.....en zelf maar even snel een uitspraak van je verwijderd, maar gelukkig heeft Lavender die zwart op wit gequote in een bericht hier even boven:)
Laatst bijgewerkt door krijger op ma jan 02, 2012 8:59 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
krijger
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor Lavender » ma jan 02, 2012 8:58 pm

Ja, dat zou lekker zijn zeg, zit in haar onderschrift die site te promoten en onttrekt zich vervolgens aan de discussie? Hahaha.

Ben jij een representant van de Fibromyalgie Stichting ja?
- Maya Angelou
Lavender
Lid

Berichtdoor krijger » ma jan 02, 2012 9:04 pm

Lavender schreef:Ja, dat zou lekker zijn zeg, zit in haar onderschrift die site te promoten en onttrekt zich vervolgens aan de discussie? Hahaha.

Ben jij een representant van de Fibromyalgie Stichting ja?

Ik denk van wel, want zelfs een reactie op mijn blog met afzender UIT DE WAO...leidt rechtstreeks naar de site ....dus niet naar een persoon
krijger
Lid

Berichtdoor Lavender » ma jan 02, 2012 9:07 pm

Ah! Dat biedt opties. :D
- Maya Angelou
Lavender
Lid

Berichtdoor krijger » ma jan 02, 2012 9:09 pm

krijger
Lid

Berichtdoor Lavender » ma jan 02, 2012 9:11 pm

Verhip zeg!
- Maya Angelou
Lavender
Lid

Berichtdoor leila12 » ma jan 02, 2012 9:14 pm

Dames, stop met het beschuldigen van elkaar en naar elkaar.

Dat is niet goed voor het forum!

Laten we elkaar met respect behandelen in plaats van met modder te gaan gooien.

Misschien heeft ze het verwijderd omdat ze zelf ook vond dat ze te ver is gegaan.
Hebben jullie daar wel eens aan gedacht?

Wij moeten naast elkaar staan in plaats van tegenover elkaar!

Leila
leila12
Lid

Reumavorm: fibromyalgie

Berichtdoor krijger » ma jan 02, 2012 9:15 pm

Ja, hoe vind je hem? Goed he:))

UIT DE WAO = de Fibromyalgie Stichting Nederland

Goede reclame:)
krijger
Lid