Nieuw forumlid

Het forum waarin het voornamelijk gaat over fibromyalgie.

Moderator: Martijn

Nieuw forumlid

Berichtdoor marti geerlings » zo mei 06, 2012 11:21 am

Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum, ik zal mij eerst even voorstellen.
Mijn naam is Marti, ik ben een vrouw van 62 en heb al jaren last van pijn.
2 jaar geleden ben ik door de crisis ontslagen, ik werd te duur.
Daarna begonnen er steeds meer klachten te komen. Het begon met uitslag op mijn gezicht en moeheid.
toen kwam er ook nog een periode waarbij ik bijna 3 weken niet van mijn bed kon komen door pijn in mijn rug.
Conclusie, ik zou een burn out hebben. Hiervoor een tijd naar de dermatoloog, fysiotherapie en psychotherapie geweest maar niks helpt. vervolgens bloed geprikt omdat ik dikke vingerkootjes kreeg. Terug hiermee naar de huisarts, deze dacht dat het artrose is, zou kunnen kloppen heb ik in mijn nek ook al jaren.
alleen de pijn in mijn knieën, rug, armen en schouders blijven, weer terug naar de huisarts en nu dus de verdenking van fibromyalgie. Is het normaal dat je je daardoor zo down en moe voelt, en wat moet ik mij voorstellen van een behandeling?
Zou het fijn vinden om jullie ervaring op dit gebied te horen. Ik moet volgende week terug naar de huisarts om te bespreken wat voor mij de beste behandelmethode is. Kom ik misschien een beetje beter beslagen ten ijs.
Groetjes,
Marti
marti geerlingsNieuw lid Berichten: 1Reumavorm: fibromyalgie
marti geerlings
Nieuw lid

Reumavorm: fibromyalgie

Re: Nieuw forumlid

Berichtdoor Ard » zo mei 06, 2012 10:03 pm

Welkom in ons midden.

Ik heb geen idee wat een goede behandeling is. Ik zit nog in de fase dat het bij mij nog niet duidelijk is welke vorm ik heb.

Ik zou in ieder geval de huisarts een verwijsbrief naar een reumatoloog laten schrijven omdat die meer verstand hebben van deze zaken. Maar goed ik weet natuurlijk niet wat je allemaal afgesproken hebt met je huisarts.
Ziet, Ik maak alle dingen nieuw. Openbaring 21: 5. Wat een vooruitzicht!!
Ard
Lid

Reumavorm: nog niet bekend

Keer terug naar Fibromyalgie