ik hep Fibromyalgie

Het forum waarin het voornamelijk gaat over fibromyalgie.

Moderator: Martijn

ik hep Fibromyalgie

Berichtdoor Lissaa1991 » zo okt 13, 2013 8:16 pm

Hallo Mensen.
ik ben hier nieuw en ik hep net zo als jullie Fibromyalgie :(
en dat is heel vervelend de pijn en de vermoeidheid in een keer minder kunnen en na denken of het wel verstandig is om iets te doen
en daarna toch weer balen dat je weer eens iets te veel gedaan hept op een dag en als je een goeie dag hat toch ook weer iets te veel doen
niks is meer het zelfde en dan zijn er mensen die tegen je gaan zeggen ja ik ben ook wel eens moe ik denk dan laat maar lekker kletsen jij weet niet wat ik voel
of zeggen je hept gewoon geen zin voor de rest ja is er mee te leefen alleen je moet dingen volhouden en als het niet gaat stoppen dat moet ik echt nog eeven gaan leren fijn dat dit form bestaat bedankt voor het lezen

x van Mij
Lissaa1991
Nieuw lid

Reumavorm: Fibromyalgie

Re: ik hep Fibromyalgie

Berichtdoor Henk » ma okt 14, 2013 1:44 am

't Lezen viel inderdaad niet mee, maar welkom op dit forum Lissaa1991... :ewink:
Ze kunnen heel storend zijn... de mensen, die na een migraine-aanval zeggen "ik heb ook wel eens hoofdpijn, maar na een paracetamolletje gaat het wel weer"; die een depressie verwarren met "wat somberheid"; reumatische ontstekingen met "spierpijn" en die je pas serieus gaan nemen wanneer je hersen- of (beter nog!) hartinfarcten hebt gehad.
Alhoewel... het is natuurlijk nog geen dodelijke kankervorm... :roll:

En voor de vermoeiheid die hoort bij sommige aandoeningen en bij veel medicijnen moet je helemaal niet teveel begrip verwachten.
"Oh... je slaapt slecht?" "Nee... 'k zou zeggen integendeel... 'k val overal bij in slaap".
"Je slaapt te kort?" "Nee ook niet, maar ik word al moe wakker... ook na een goede nachtrust".
"Raar hoor". "Dat vind ik ook... raar en heel vervelend".
En dan probeer je weer eens iets anders, zoals nu vitamine B12-injecties... er is altijd wel iemand in de buurt die je iets gaat aanbevelen... daar zijn op dit forum al vreemde voorbeelden van voorbijgekomen.

'k Heb weliswaar geen fibromyalgie, maar wilde toch even reageren op je orginele 'binnenkomer'.
Met vriendelijke groet,
Henk.
'Tous les hommes sont mortels' ('Alle mensen zijn sterfelijk') van Simone de Beauvoir. Gelukkig wel!
Henk
Lid

Reumavorm: reumatoide artritis

Keer terug naar Fibromyalgie