Even voorstellen

Het forum waarin het voornamelijk gaat over fibromyalgie.

Moderator: Martijn

Even voorstellen

Berichtdoor Nonami » do okt 17, 2013 4:45 pm

Hallo allemaal,

Ik ben Manon, woon samen met mijn vriend en samen hebben wij een zoon van 11 jaar.
Eind 2011 ben ik uitgevallen met ernstige oververmoeidheidsklachten. De huisarts heeft zich echter eerst geconcentreerd op mijn longen, ik had dat jaar al een keer een longontsteking gehad en mij doorverwezen naar een longarts. Om een lang verhaal kort te maken :esmile: , er is een chronische, instabiele longziekte geconstateerd waardoor ik constant ziek thuis was.
De oververmoeidheid overheerste echter wel, en in het voorjaar van dit jaar kwamen er ook nog zeer heftige pijnen in mijn enkels, knieën, heupen, ellebogen en polsen bij. Door naar de reumatoloog die fibromyalgie constateerde.

Best onhandig, twee chronische ziektes...

Inmiddels ben ik bij het UWV geweest (ik was bijna 2 jaar af en aan ziek thuis) en deze heeft mij op dit moment volledig arbeidsongeschikt verklaard. Ik heb dus een WGA uitkering met een herkeuring ergens in 2014.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar best moeite mee heb, ook al weet ik dat ik op dit moment echt niet kan werken.

Nou, ik zie dat mijn korte verhaal toch wat lang is geworden :?:

Ik zal vast nog wel een heleboel vragen hebben, maar wat ik sowieso graag zou willen weten : Hoe is dat bij jullie, kunnen jullie wel werken en hoe doen jullie dat dan?

Veel groetjes,
Manon
Nonami
Nieuw lid

Reumavorm: Fibromyalgie

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Mousty » zo okt 20, 2013 6:51 pm

Hallo, welkom op het forum :)

Ik heb sinds vier jaar chronische pijnklachten, na lange revalidatie heb ik ruim een jaar 17u per week gewerkt en dan overgegaan naar 22,8u. Dat bleek echter te zwaar, overbelast en sindsdien gaat het weer heel wat slechter. Ik ben nu vier maanden thuis, heb net geprobeerd om 8u per week te werken en ook dat blijkt nu (nog?) niet haalbaar...
Mousty
Lid

Reumavorm: Bechterew?

Keer terug naar Fibromyalgie