Fm?? ehhhh....neee...

Het forum waarin het voornamelijk gaat over fibromyalgie.

Moderator: Martijn

Berichtdoor sas » za sep 23, 2006 12:04 pm

hey dan moet ik ook terug naar de reumatoloog.
Gezellig collectief ziekenhuizen :wink:
sas
Lid

Berichtdoor Janneke » za sep 23, 2006 4:20 pm

:lol: :wink:
Liefs Janneke
Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor..
Janneke
Lid

Berichtdoor sas » za sep 23, 2006 4:32 pm

wie moet er nog??
sas
Lid

Berichtdoor Janneke » za sep 23, 2006 5:03 pm

Opstellen in rijen van 4!! :D
Liefs Janneke
Janneke
Lid

Berichtdoor jannie » za sep 23, 2006 6:59 pm

Sterkte Janneke. En kop op he. Leuk is het niet. Maar dan krijg je waarschijnlijk wel te horen wat er aan de hand is. Het schiet al op meid het is al bijna eind september. Als het maar weer achter de rug is. Nogmaals sterkte. Gr. Jannie.
jannie
Lid

Reumavorm: poly artrose

Berichtdoor Janneke » zo sep 24, 2006 12:09 pm

...dank je wel Jannie..
ik zie er eigenlijk niet zo tegenop hoor...
ik wacht nu al lang genoeg...het wordt tijd dat er iets gaat gebeuren...
Liefs Janneke
Janneke
Lid

Berichtdoor Janneke » di okt 10, 2006 2:31 pm

Janneke schreef:...dank je wel Jannie..
ik zie er eigenlijk niet zo tegenop hoor...
ik wacht nu al lang genoeg...het wordt tijd dat er iets gaat gebeuren...

In tegenstelling tot bovenstaand berichtje, begin ik nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden hoor....(Vrijdag de 13e is nu toch wel heel dichtbij) Niet zozeer voor de kijkoperatie...eerder voor wat de uitslag zal zijn...

Weet iemand hoelang het duurt voordat je weer (zittend) werk mag/kan doen? Of kan ik dat misschien beter aan de arts vragen?
Liefs Janneke
Janneke
Lid

Berichtdoor jannie » di okt 10, 2006 6:18 pm

Hoi Janneke. Ik denk dat je dat beter door de arts kan laten beslissen. Hij weet tenslotte wat het beste is. Heel veel sterkte vrijdag.

Groetjes Jannie.
jannie
Lid

Berichtdoor Janneke » di okt 10, 2006 7:32 pm

...dank je wel Jannie.

Ja, ik denk dat het inderdaad beter is dat ik het maar aan de arts overlaat...
Het ligt er ook helemaal aan wat de uitslag zal zijn he?
Liefs Janneke
Janneke
Lid

Berichtdoor Janneke » za okt 14, 2006 2:07 pm

Nou, het is gebeurt...
De operatie zelf is meegevallen...in het ziekenhuis waren ze allemaal heel lief voor iedereen en de verpleging vertelde stap voor stap wat ze gingen doen met je. Ik was best nog wel zenuwachtig hoor...

Hoewel ik het een vreemde gewaarwording vond is de ruggeprik mij ontzettend meegevallen...ik kon en mocht gewoon meekijken op het scherm..de chirurg vertelde precies wat hij ging doen en wat hij tegenkwam...

Zoals jullie weten dachten de HA en de orthopeed aan een meniscus...de reumatoloog dacht van niet....Nou de reumatoloog heeft gelijk gekregen...
Geen meniscus...de botten zijn nog superglad...het kraakbeen is nog goed en de meniscus ziet er nog perfect uit!

Ik kon wel janken....en niet van blijdschap hoor...ik baal nu als een stekker , want ik had de stille hoop dat het ook de meniscus zou zijn, dan was ik er vanaf geweest...

En omdat ik als laatste van de kamer geholpen werd (14.30 uur) duurde het wat langer voordat ik (17.30 uur) naar huis mocht. Ik heb toen gegeten en ben naar mijn bed gegaan....had best wel pijn aan die knie.
De bedoeling was om er voor GTST weer uit te komen...maar ik ben lekker blijven liggen.

Dinsdagochtend moet ik al op controle komen bij deze chirurg..
Lid

Berichtdoor jannie » za okt 14, 2006 6:39 pm

Hoy dus toch geen meniscus. Maar je weet dus nu ook nog wat het dan wel zal zijn. Of hoor je dat dinsdag. Wat jij nu gehad hebt. Heeft mijn man ook gehad. Bij hem was er ook niks te zien. Alles was mooi. Maar hij blijf pijn houden. Verleden week heeft hij er in injectie in gehad. Nu is de pijn meer dan de helf minder.Maar wat het nu wel is weet hij nog steeds niet. Ik hoop dat jij meer zekerheid krijg. Gr. Jannie
jannie
Lid

Berichtdoor Janneke » za okt 14, 2006 7:59 pm

jannie schreef:Hoy dus toch geen meniscus. Maar je weet dus nu ook nog wat het dan wel zal zijn. Of hoor je dat dinsdag. Wat jij nu gehad hebt. Heeft mijn man ook gehad. Bij hem was er ook niks te zien. Alles was mooi. Maar hij blijf pijn houden. Verleden week heeft hij er in injectie in gehad. Nu is de pijn meer dan de helf minder.Maar wat het nu wel is weet hij nog steeds niet. Ik hoop dat jij meer zekerheid krijg. Gr. Jannie

...verder heeft hij niks gezegd Jannie...ik weet ook niet of ik dat aanstaande dinsdag te horen krijg...ik zie het wel.

Een spuit heb ik 8 september al gehad he? Die gaf mij ook veel verlichting, maar de pijnscheuten kwamen er toch nog wel doorheen hoor...Dus vraag ik me af: wat is dat????

Ook moet ik donderdag de 19e terug op controle bij de reumatoloog.... misschien dat die nog meer weet wat uitslagen van bloed en foto's betreft...
Liefs Janneke
Janneke
Lid

Berichtdoor jannie » za okt 14, 2006 9:40 pm

Ik hoop het voor je meid. Want die onzekerheid. Is niet prettig dat vreet aan een mens. Heel veel sterkte weer. kop op he. Groetjes Jannie.
jannie
Lid

Berichtdoor Janneke » za okt 14, 2006 11:40 pm

Dank je wel Jannie...
Liefs Janneke
Janneke
Lid

Berichtdoor Janneke » wo okt 18, 2006 9:47 pm

...de hechtingen zijn gisteren al uit mijn knie verwijderd en vandaag heb ik al weer (zittend) werk gedaan....Lopen en fietsen gaat goed...Zoals hij al gezegd had, is er niets van bijzonders gevonden...

Toch is het net of het wel geholpen heeft...ik heb nu eindelijk eens geen pijn meer...(klinkt raar he?) Toch kan dit volgens de orthopeed wel...Alleen het feit dat ze in de knie aan het rommelen geweest zijn, er flink gespoeld is en er toch wat "rommeltjes" zijn weggezogen...kan al verlichting geven....

Ik mag het hopen dat het zo blijft...

Morgen naar de reumatoloog toe...ben benieuwd wat hij nog heeft gevonden...ALS hij al wat gevonden heeft(?!)

Jullie horen het nog wel!

(zelf heb ik de laatste maanden flink veel gelezen over reuma e.d.
en heb wel iets in gedachte wat het ongeveer (of helemaal) kan zijn..De verschijnselen komen mij wel heel bekend voor...)
Liefs Janneke
Janneke
Lid

VorigeVolgende

Keer terug naar Fibromyalgie