fibromyalgie dokter bauer

Het forum waarin het voornamelijk gaat over fibromyalgie.

Moderator: Martijn

fibromyalgie dokter bauer

Berichtdoor Roos88! » za feb 21, 2015 10:14 pm

Hallo,

Ik ben 20 jaar nu en was 17 toen bij mij ontdekt werd dat ik fibromyalgie heb. Ik heb nog steeds heel veel pijn en werken en school is lastig. Ik ben op me 19 geopereerd aan me enkel bij dokter Bauer in Zwitserland. Het heeft zeker geholpen, maar ik merk nu dat het weer terug komt en me andere voet misschien ook gedaan moet worden, ik vind het heel eng en weet niet meer waar ik het zoeken moet. Ik hoop dat iemand me kan helpen en kan vertellen wat hun ervaring is met dokter Bauer. De operatie zelf deed heel veel pijn maar na de operatie voelde ik me spieren en alles was ontspannen in me lichaam alles leek normaal aan me en was dol gelukkig! Ik zat op de kappersschool wat ik helaas niet af kon maken. De dokters in Nederland riepen alleen dat ik makkelijk kapster kon worden en ik nog jong was dus dat wel aan kon. Het was een moeilijke tijd en kan er nog steeds niet mee om gaan. Ik voel me onbegrepen en heel alleen
soms

Ik hoop dat iemand me kan helpen
Roos88!
Nieuw lid

Reumavorm: FMS

Re: fibromyalgie dokter bauer

Berichtdoor Henk » zo feb 22, 2015 3:41 am

Dat laatste hoop ik ook voor je.

Wanneer je bij zoeken Bauer invult, zul je zien dat er sinds 2007 ruim meer dan 100 keer een bericht is geschreven waarin hij vermeld wordt.
En achter deze draad
viewtopic.php?f=11&t=3714&hilit=Bauer
zette de man achter dit forum niet voor niets een punt in 2012.
'Tous les hommes sont mortels' ('Alle mensen zijn sterfelijk') van Simone de Beauvoir. Gelukkig wel!
Henk
Lid

Reumavorm: reumatoide artritis

Keer terug naar Fibromyalgie