Net terug van het UMCG omdat ik daarheen moest ter voorbereiding van de operatie aan mijn elleboog, wat is het daar fijn en goed georganiseerd, ze liepen prima op schema en ik kon zo doorlopen van het ene onderzoek naar het ander gesprek

dat is in het streekziekenhuis hier een heel stuk minder.
Ben goed gekeurd voor de narcose

( ging ik ook al vanuit want in januari ook al onder zeil geweest ) dus nu is het wachten op een oproep, ivm de zomervakantie kan het wel een tijdje gaan duren maar ik kan wel wachten, er zijn belangrijkere operaties en ik snap ook dat de artsen daar wel eens aan vakantie toe zijn, ben niet heel erg egoistisch aangelegd gelukkig

Nu moet er wel iemand bij mij slapen als ik weer thuis ben omdat het gevaarlijk is met de nawerking van de narcose en de slaap apneu, vind dat niet echt fijn en ik zie het nog wel, wil vooral rust denk ik.
Ik zag net dat ik mijn eigen gegevens/(bloed)uitslagen in kan zien online en dit staat er dus bij de uitslagen van de EMG:
=====================================================================================================================================================
Motorisch:
Normale DML en CMAP-amplitude van de n. ulanris gemeten aan ADM en ID 1. De snelheid van de n. ulnaris is normaal over het onderarmsegment met significant lagere snelheid over de sulcus.
Conclusie:
Ulnaropathie rechts.
Beleid:
Patiënte werd doorverwezen naar de neurochirurg voor bespreken operatieve opties.
==================================================================================================================================================
Moet maandag a.s. weer naar de neuroloog voor mijn nek en heb hoogstwaarschijnlijk ook een zenuwbeknelling in mijn linkerelleboog dus we gaan gewoon door met bezoekjes aan het ZH, ben allang blij dat ze er wel goed naar kijken.