Steeds meer pijn

Het forum waarin het voornamelijk gaat over fibromyalgie.

Moderator: Martijn

Steeds meer pijn

Berichtdoor Biancaatje82 » di apr 07, 2015 7:28 pm

Hallo

Ik heb enkele weken geleden via de huisarts een verwijzing laten doorsturen voor revalidatie. Na een hele tijd niks gehoord te hebben heb ik vanmorgen maar eens gebeld naar Adelante(waar de revalidatie plaatsvindt). Wat bleek de verwijzing was helemaal niet doorgekomen.
De eerste vrije consulten zouden waarschijnlijk pas juni/juli zijn en de groepen starten pas in augustus. :(
Wat een domper! Pff het ergste vind ik nog dat de klachten steeds erger worden. In bed doet liggen pijn 's morgens meteen pijn. Gedurende de dag pijn. En 's avonds helemaal kapot en op de bank in slaap vallen.
We hebben binnenkort een stapavond met een paar meiden gepland. Maar zie er nu al tegenop..ben zo snel moe en dan die pijn erbij:(

nou weer ff genoeg geklaagd. Kan het nergens anders kwijt dus moet wel hier;)
Oh ja nog een vraag wat voor pijnstillers gebruiken jullie? Paracetamol en ibuprofen helpen niet!!

Groetjes
Biancaatje82
Lid

Reumavorm: Fibromyalgie

Re: Steeds meer pijn

Berichtdoor Wrenchman » wo apr 08, 2015 8:46 pm

Mooie sjitcommunicatie dus...
Biancaatje82 schreef:Oh ja nog een vraag wat voor pijnstillers gebruiken jullie? Paracetamol en ibuprofen helpen niet!!

Zelf gebruik ik Tramadol. Dit maakte voor mij echt een groot verschil. Het is echter een medicijn wat per persoon verschillend werkt, vooral qua bijwerkingen. Dit kun je hier op het forum ook teruglezen. En het is een middel wat je (huis)arts moet voorschrijven.
In deze link kun je nog wat verder lezen over medicijnen bij FM.

Sterkte in ieder geval met de pijn!
The truth is out there...
Wrenchman
Lid

Reumavorm: SOLK

Keer terug naar Fibromyalgie