spiertje/adertje zijkant gezicht en wenkbrauw

Het forum waarin het voornamelijk gaat over fibromyalgie.

Moderator: Martijn

spiertje/adertje zijkant gezicht en wenkbrauw

Berichtdoor flower121 » zo mei 10, 2015 12:08 am

Ik heb iets vreemds wat ik een beetje moeilijk uit kan leggen maar probeer het toch, wie weet herkennen mensen dit en weten jullie er tips voor.

Ik heb dus aan de zijkant van mijn hoofd, schuin bij mijn slaap/wenkbrauw een voelbaar adertje(?)spiertje(?) zitten, als ik die dan beweeg of masseer dan voel ik mijn hoofdhuid en een deel van mijn gezicht trekken.

Wat toch ook weer een raar iets schrijf ik hier neer haha maar ik heb er soms gewoon wel hinder van, omdat dit hoogstwaarschijnlijk ook weer hoofdpijn uitlokt. Als ik het mij goed herinner heeft een huisarts destijds gezegd dat dit kan komen door mijn nekspieren, dit weet ik dus niet zeker maar zou opzich heel goed kunnen. Maar het is volgens mij onmogelijk om dit weg te masseren en weet niet eens of er uberhaupt iets aan te doen is maar het is gewoon wel een beetje irritant.

Dit kan helemaal los staan van de FM hoor, ik weet dat haast wel zeker maar ik wil het toch even vragen, want wie weet zijn er gewoon wel mensen die dit dus (her)kennen.
flower121
Lid

Keer terug naar Fibromyalgie