ik ben het zat

Het forum waarin het voornamelijk gaat over fibromyalgie.

Moderator: Martijn

ik ben het zat

Berichtdoor margriet3 » ma jul 27, 2015 3:16 pm

hallo ik ben nieuw hier even voorstellen. Ik ben 51 jaar en al een paar jaar aan het tobben ik gaf de schuld aan de overgang maar dat bleek dus niet helemaal waar.
Ik kampte al een poos met hoofd en nekpijn toen ik een nieuwe huisarts kreeg liet deze foto s maken. Daaruit bleek dat ik versleten nekwervels heb niet veel aan te doen dus. Maar de erge vermoeidheid en spierpijnen bleven, wat lastig is als je in de zorg werkt. Bij een bloedonderzoek kwam er uit dat ik onlangs de ziekte van pfeiffer had doorgemaakt, ik dacht nou dat was de vermoeidheid dus! Maar de spier / gewricht pijnen die ik had hielden maar niet op en vooral de ochtend stijfheid.
Voordat ik moest gaan werken twee uur eerder opstaan en paracetemol om te gaan werken. De huisarts stuurde mij naar een reumatoloog en adviseerde vitamine D te gaan gebruiken. De reumatoloog stelde het al gauw vast ik had alle drukpunten bingo! fybromyalgie. Nu binnenkort naar de revalidatie arts een soort traject volgen. Volgens de arbo arts kan ik gewoon 20 uur aan het werk blijven fybromyalgie word niet erkend in nederland zegt hij. Dus net doen of het niet bestaat....
Ik dus van de week weer aan het werk maar voelde me echt rot en kreeg last van bulten in mijn nek opgezette klieren en mijn ooghoek werd rood allemaal jeuk en bultjes onder mijn haar bingo! gordelroos. Komt vaak tot uiting bij verminderde weerstand. Dus alsnog ziek thuis want daar mag je in de zorg niet mee werken.
Ik ben best nieuwsgierig of de weerstand zo verslechterd met fybro dat je veel virussen en bacterien oppakt? wie heeft ervaring hiermee? Wat kan ik van de revalidatie verwachten? Ik wil me weer fit voelen!!
margriet3
Nieuw lid

Reumavorm: fybromyalgie

Keer terug naar Fibromyalgie