oorzaak fibromyalgie gevonden?

Het forum waarin het voornamelijk gaat over fibromyalgie.

Moderator: Martijn

Re: oorzaak fibromyalgie gevonden?

Berichtdoor Dani- » do jan 21, 2016 9:01 pm

Is het niet zo dat beide kanten belicht mogen worden? Dat dan trollen noemen vind ik niet terecht.

Lees de link van Henk en lees ook hoe op dezelfde site staat hoe homosexualitiet ontstaat. Iets met kleurstoffen in ons voedsel. Onzin. Wees kritisch, haal je informatie van sites die wel nuttige info geven.
Geef hoop, maar kijk naar de bron.

Henk is cynisch maar ook door de wol geverfd om maar eens een oude uitspraak uit te spreken. Geen veren in de kont van Henk, maar weet gewoon dat je reëel moet kijken naar je info.
Dani-
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor vrolijkmeisje » do jan 21, 2016 9:19 pm

tinus schreef:
AngèleM schreef:... maar sta er wel voor open.

Eens :!:

waar mensen als jullie lekker kunnen rondtrollen.

Wie spreek je eigenlijk aan als je "mensen als jullie" zegt?
vrolijkmeisje
Lid

Reumavorm: Reumatoide Artritis

Berichtdoor Arkan » vr jan 22, 2016 9:23 am

Dani- schreef:Is het niet zo dat beide kanten belicht mogen worden? Dat dan trollen noemen vind ik niet terecht.

Lees de link van Henk en lees ook hoe op dezelfde site staat hoe homosexualitiet ontstaat. Iets met kleurstoffen in ons voedsel. Onzin. Wees kritisch, haal je informatie van sites die wel nuttige info geven.
Geef hoop, maar kijk naar de bron. .

Sorry mensen, maar zoals ik al zei kende ik de site niet en ik had nooit of te nimmer verwacht dat dit geen correcte info zou zijn.
Enfin, de de info zou wel correct zijn, maar achterhaalt. Hoe kan ik dat in Gods naam weten? Ik ben echt niet helderziend.
Ik heb nog nooit in mijn leven een site gecontroleerd op correctheid. Ik geloof nog in de eerlijkheid van berichtgevers.
Daarbij heb ik echt nog wel andere dingen te doen dan sites te controleren op echtheid.
Arkan
Lid

Reumavorm: psoriasis artriris

Vorige

Keer terug naar Fibromyalgie