ervaringen met de pijnpoli

Het forum waarin het voornamelijk gaat over fibromyalgie.

Moderator: Martijn

ervaringen met de pijnpoli

Berichtdoor Thailand » vr feb 12, 2016 8:27 pm

Hallo ik moet in April naar de pijnpoli in het ziekenhuis Sintjansdal te Harderwijk. Ik heb Artrose, Osteoporose, Fibromyalgie en Syndroom van Tietze.
Wat kan ik verwachten van de pijnpoli? Gaan ze daar te werk met injecties enz?
Ik heb alleen een vragenlijst in moeten vullen en opsturen maar weet verder niets.
Wie kan mij iets meer vertellen.
Alvast bedankt.
Thailand
Lid

Re: ervaringen met de pijnpoli

Berichtdoor Arkan » za feb 13, 2016 4:53 pm

Ik ben onlangs 2 X bij de pijnkliniek langs geweest voor infiltraties in mijn rug. Maar dit was omdat ik ook vernauwingen heb in mijn rug waardoor er zenuwen gekneld zaten.
Dit is voldoende verdoofd gebeurd, en ik ben er goed mee geholpen, al is de pijn en het tintelen niet helemaal verdwenen, het is nu goed verdraagbaar.
En er is de wetenschap dat het terug kan komen, maar dit is natuurlijk in mijn specifieke geval.
Ik weet wel, dat als het terugkomt in gelijk weer een afspraak maak bij de pijnkliniek,
Arkan
Lid

Reumavorm: psoriasis artriris

Berichtdoor Thailand » di feb 16, 2016 9:13 pm

Arkan schreef:Ik ben onlangs 2 X bij de pijnkliniek langs geweest voor infiltraties in mijn rug. Maar dit was omdat ik ook vernauwingen heb in mijn rug waardoor er zenuwen gekneld zaten.
Dit is voldoende verdoofd gebeurd, en ik ben er goed mee geholpen, al is de pijn en het tintelen niet helemaal verdwenen, het is nu goed verdraagbaar.
En er is de wetenschap dat het terug kan komen, maar dit is natuurlijk in mijn specifieke geval.
Ik weet wel, dat als het terugkomt in gelijk weer een afspraak maak bij de pijnkliniek,

Dank je wel voor je reactie. Ik moet nu naar de pijnpoli omdat de Tramadol en de Naproxen bij mij niet helpen en van de Tramadol word ik goed ziek. Ik heb een MRI scan gehad van mijn rug en daaruit bleek dat er van alles aan de hand was. De hele uitslag is nog niet binnen maar nu staat vast dat er veel artrose en osteoporose in de rug en heupen zit. Er zijn 3 verzakkingen in de rug en mijn rugwervel loopt scheef dat is wat ik tot nu toe weet. Daar buiten heb ik de fibromyalgie en syndroom van tietze. Dus was heel benieuwd naar ervaringen met de pijnpoli in ziekenhuis. Moet je ook blijven in het ziekenhuis?
Thailand
Lid

Berichtdoor Arkan » wo feb 17, 2016 9:04 am

Sterkte vandaag en succes.

Ik mocht gelijk weer naar huis, maar ik mocht wel niet zelf rijden. Moest dus een chauffeur mee brengen.
Ik denk wel dat je in sommige gevallen daar moet blijven.
Maak je niet nerveus, het gaat vast allemaal mee vallen.
Arkan
Lid

Reumavorm: psoriasis artriris

Berichtdoor Thailand » wo feb 17, 2016 10:52 am

Dank je wel.
Fijne dag verder.
Thailand
Lid

Berichtdoor gijsbrecht » ma feb 22, 2016 10:50 pm

Hallo.
Ik heb ook ervaring bij de pijnpoli, maar dan een facetbehandeling in de nek.
Je hoeft geen angst te hebben voor de injecties want hoe groot ze ook zijn het is niet meer dan een prikje.
Ze vragen continu hoe het gaat en wat je voelt.zo gaan ze elk gewricht af om het te verdoven.
Hierna mag je nog een klein uurtje bijkomen voor de eventuele nawerkingen (die er bij mij niet waren.).
Sterkte met de behandeling.

mvg. gijsbrecht.
gijsbrecht
Lid

Reumavorm: artrose

Berichtdoor Thailand » wo feb 24, 2016 11:43 pm

Dank je wel ben benieuwd laat het nog weten.
Thailand
Lid

Berichtdoor Thailand » ma mei 16, 2016 12:07 pm

Hallo, ik zou nog laten weten hoe het gegaan is op de pijnpoli.
Het is nu 14 dagen geleden en helaas bij mij tot nu toe geen resultaat opgeleverd. De pijn is er nog steeds.
De behandeling was eerlijk gezegd verschrikkelijk heel veel pijn en ben echt niet zo kleinzerig.
In juni voor nacontrole.
Heel veel groetjes en een ieder nog bedankt voor de reactie.
Thailand
Lid

Keer terug naar Fibromyalgie