Slijmbeursontstekingen en fm

Het forum waarin het voornamelijk gaat over fibromyalgie.

Moderator: Martijn

slijmbeursontstekingen

Berichtdoor noor » wo okt 03, 2007 10:40 pm

ook ik heb regelmatig slijmbeursonstekingen maar dan in mijn linker heup. ik neem dan een tijdje dicloflenac en koel mijn heup met een coolpack ,met rusten word het ook beter. helaas is het een blijvend terugkerend probleem. ook heb ik er vlugger last van als ik gestresst ben. mijn fybro is redelijk stabiel alleen nu het weer winter word worden de problemen weer erger.vooral de pijn en de vermoeidheid spelen me dan parten.
noor
Nieuw lid

Berichtdoor Janneke » do okt 04, 2007 9:20 am

Ik weet dat FM geen ontstekingen geeft. Maar ook ik heb regelmatig peesontstekingen en slijmbeursontstekingen. Dan hier...dan weer daar. Het schiet bij mij alle kanten uit. Heel pijnlijk en uitermate vervelend.
Liefs Janneke
Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor..
Janneke
Lid

Re: slijmbeursontstekingen en FM

Berichtdoor geargala » wo sep 10, 2008 1:12 pm

ik heb zowel fm als slijmbeursontstekingen in allebeide schouders en hand artrose de laatste teorie die ik heb meegekregen is dat door de fybro de schouders over de zijk gaan maar daar is niets over te vinden op internet pijnlijke handen en polsen passen trouwens prima binnen fm maar ook binnen hand artrose en zoon 20 tal andere ziekten en aandoeningen gewoon eritatie past ook binnen fm (pees ontstekingen en zo) zelfs je bloed beeld kan af en toe zelfs er niet goed uit zien
geargala
Nieuw lid

Reumavorm: fybromyalgie

Vorige

Keer terug naar Fibromyalgie