Foutje fibromyalgie

Het forum waarin het voornamelijk gaat over fibromyalgie.

Moderator: Martijn

Foutje fibromyalgie

Berichtdoor Bliksem » ma maart 12, 2007 11:18 am

Nog maar net nieuw op de site. Kom ik toch even met mijn verhaal.
Afgelopen woensdag was mijn grote dag... de reumatoloog en dan zou ik horen welke vorm ik dan heb. Tuurlijk heb ik mezelf gek lopen maken, ik kan kiezen uit zo'n 120 vormen van reuma nou dokter doe mij dan maar die. Maar jammer das niet helemaal de werkelijkheid.
En ten overstaan van anderen ook niet eerlijk als zou de ene vorm minder erg zijn als de andere.
En toch kreeg ik een klap in mijn gezicht. Ja mevrouw u heeft fibromyalgie slik, wil ik dit? Nee tuurlijk niet. Hij geeft me nog een beeld van waar fm patienten aan voldoen en ja dat klopt wel.
En dan komt de grote ontkennende fase ach tuurlijk ik weet het allemaal zo goed, tuurlijk niet van de spanningen die we de afgelopen tijd hebben doorgemaakt en natuurlijk niet omdat ik graag zo gewoon mogelijk wil doorgaan. En natuurlijk denk ik ook dat ik gewoon door kan gaan.... maar helaas dat is dus niet zo. Denk ik gisteren had ik een superdag stukje fietsen beetje tuinieren en vandaag is het dus weer foute boel. Ben ik nou tachtig nee? Maar moe pijn....en ik moet nog zoveel doen van mezelf. Je wilt toch in de eerste plaats de gezellige moeder en echtgenoot zijn.
Maar één ding heb ik al wel vastgesteld helemaal zelf en zonder reumatoloog mijn humor heeft geen reuma en ik heb een hard hoofd dus komt het daar ook niet.
Bliksem
Lid

Berichtdoor sas » ma maart 12, 2007 11:57 am

he bliksem
Het klinkt toch mooi he fibromyalgie, en de andere helft van de mensen weet dan helemaal al niet waar je het over hebt.
hoe gaat het dan verder van hier? want ja... een naam alleen ben je niet zoveel mee he
liefs
mientje
Vroeger dacht ik dat mijn beperkingen mijn grenzen waren.
sas
Lid

Berichtdoor manja » ma maart 12, 2007 1:39 pm

Hou vast aan je humor, dat heb ik ook altijd gedaan, overleving heet dat, verder wens ik je sterkte met de diagnose.
Afbeelding
manja
Lid

Reumavorm: ra

Keer terug naar Fibromyalgie