Ik ben genezen van reuma

Het forum waarin het voornamelijk over reumatoïde artritis gaat.

Moderator: Martijn

Ik ben genezen van reuma

Berichtdoor robbierainbow » wo feb 15, 2012 4:22 pm

hallo,
Mijn naam is Robert. Zo'n vijftien jaar terug ontwaakte ik met twee gezwollen gewrichten. Eén aan mijn rechter ringvinger en één aan dezelfde teen en dezelfde voet. De pijn was niet te harden. Mijn dokter vertelde mij dat ik reuma had. Op mijn vraag of het te genezen was kreeg ik een negatief antwoord. Alleen cortisone en pijnstillers. Ik bedankte hem feestelijk omdat ik wist wat cortisone met mijn moeder had gedaan. Op mijn zoektocht naar informatie over reuma vond ik een boek van een Amerikaanse dokter. Reuma op een natuurlijke wijze te genezen. Ik begon die kuur en ZEVEN dagen later waren de pijn en de zwellingen verdwenen. Dat klinkt ongelofelijk maar het is de waarheid. Ik wil niemand valse hoop geven dat hij of zij zal genezen. Ik kan alleen vertellen wat het boek met mij gedaan heeft. De dokter beweerd in zijn boek (en hij heeft gelijk want ik heb het aan de lijve ondervonden): men krijgt reuma door stoffen in onze voeding die het lichaam niet kan verwerken. Het lichaam moet deze stoffen ergens kwijt. Het stockeerd dit aan uw gewrichten, die ontsteken en ja je hebt reuma. Hoe is het mogelijk dat kinderen van 1,5 jaar reuma krijgen? Ze krijgen eten uit potjes, snoep met kleurstoffen en bewaarmiddelen... etc. Ik heb reeds verscheidene malen langs het internet geprobeerd om mensen met reuma te helpen. Eerst en vooral: niemand gelooft mij en ten tweede als je hun vertelt wat zij daarvoor allemaal moeten doen haken ze af. Natuurlijk: het is niet gemakkelijk om uw ganse voeding te veranderen. Maar het resultaat is het volledig waard. Je mag alles eten indien het vers is. Zoveel mogelijk zonder bewaarmiddelen of chemie. Niets DAT IN EEN FABRIEK GEMAAKT IS. Groenten, fruit, vlees en vis (zo zuiver mogelijk). Geen alcohol, geen sigaretten, geen koekjes, geen frisdrank, geen koffie normalerwijze ook geen brood (dit is ook DOOD voedsel, gebakken op 300 graden !! Ook ik heb brood gegeten gekocht in een natuurwinkel. Suiker vervang je door honing. Boter is een natuurproduct.
Men moet ook drie vitaminen nemen voor uw beenderen. Biergist (in vlokjes), mollasses (restproduct van rietsuiker) (beiden te verkrijgen in de natuurwinkel) en omega 3 of visolie.
Ikzelf heb twee mensen genezen die voor genezing gingen: één had reuma over heel haar lichaam. Het heeft ZES weken geduurd vooraleer zij genezen was. Een Nederlandse afkomstig uit Curacao. Zij liet haar boek drukken in mijn stad. Zij stapte in mijn taxi. Ik zag haar gezwollen gewrichten aan haar handen. Ik vroeg haar of ze reuma had. Oh mijnheer het is zeer pijnlijk. Toen ik haar vertelde dat ze kon genezen lachtte ze mijn vierkantig uit. Ik schreef op wat zij moest doen om te genezen. Drie maanden later stapte ze terug in mijn taxi. Ohhh mijnheer ik ben blij dat ik u zie. Kijk naar mijn handen. De zwellingen waren totaal verdwenen en haar vingers stonden weer recht. Zij vertelde mij dat zij heel veel kaas at. In die kaas zat waarschijnlijk een stof die haar lichaam niet kon verwerken. Het mooie aan beenderen is dat deze hun normale vorm terugkrijgen als men ze goed verzorgd.
Dokter Giraud Campbell genas een vrouw (foto's in het boek) wier handen als klauwen krom stonden. Zij had een zaak en kon haar geld niet meer tellen. Na het eten van drie stukken chocolade stonden haar handen terug krom. Dus wederom hetzelfde: de chemie in de chocolade kon haar lichaam niet verwerken.
De dag van vandaag eet ik alle dingen die ik graag eet. Zolang mijn lichaam het kan verwerken: geen probleem. Het moment dat ik weer pijn aan gelijk welk gewricht weet ik wat ik moet doen.
Ik wens jullie allemaal veel succes met uw genezing.
Hoogachtend. Robbie
robbierainbow
Nieuw lid

Reumavorm: geen ik ben genezen!

Re: Ik ben genezen van reuma

Berichtdoor LilianM » wo feb 15, 2012 4:31 pm

Ik heb een jaar zo gegeten, maar heb nog steeds reuma.
Fijn dat het jouw heeft geholpen, maar zal niet bij iedereen zo zijn.
LilianM
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor Paulina » wo feb 15, 2012 5:08 pm

Als dit zo zou zijn zoals u schrijft ,waarom is dat dan nog niet verder bekend gemaakt?,ze zijn zo ver tegenwoordig maar dit weten ze dan niet?,ik weet niet wat ik er van denken moet,maar wat ik wel weet is dat gezond eten zowiezo voor iedereen goed is,is dit ook al eens bekend gemaakt bij de reumatologen enz?....maar goed als dit echt zo is zoals u schrijft dan zouden er een hoop mensen van hun medicijnen enz af kunnen komen ,wil het verhaal wel eens aan mijn reumatoloog vertellen waar ik binnenkort heen moet voor controle....en eens kijken wat zijn reactie is....het zou geweldig zijn voor ons allen die deze verschrikkelijke ziekte heeft.....maar ??????
Paulina
Lid

Reumavorm: RA en Poli artrose

Berichtdoor duime-lotje » wo feb 15, 2012 5:34 pm

ik ben ook erg sceptisch. Alleen al het feit dat mensen met reuma kromme vingers hebben of krijgen. Dat geldt zeker niet voor alle vormen van reuma. Ten 2de worden er kinderen met reuma geboren, en ten derde ben ik het eens met mijn voorgangster; als dit HET middel is, waarom doen we dit niet allemaal.
Ik heb ook al verschillende diëten gedaan welke allemaal niet hielpen en ik erg chagrijnig van werd.
Maar goed, als het jou heeft geholpen...heel goed voor je.

Ilse
duime-lotje
Lid

Reumavorm: relapsing polychondr

Berichtdoor robbierainbow » wo feb 15, 2012 9:28 pm

Hi,
Ik ben het met u eens dat niet elke reuma hetzelfde is. Ik wil alleen maar helpen. Ik kan alleen maar vertellen wat mij overkomen is. Toen ik 3 maanden later bij dezelfde dokter kwam voor een griepje vroeg hij mij al lachend hoe het met mijn reuma was. Ik vertelde hem dat ik genezen was. He keek mij aan als een koe die nog nooit een trein heeft gezien. Hij vroeg: hoe heb je dat gedaan? Ik vertelde hem over het boek en wat de dokter erin schreef. Ik viel bijna achterover toen hij mij zei: ohhh dat doe ik al heel mijn leven. Dit antwoord gaf mij de zekerheid dat hij wist dat deze methode succesvol was. Als hij u geneest dan hoeft u niet meer terug te komen hé. Ik beweer ook niet dat iedere dokter van het boek af weet. Dames en heren het spijt mij dat ik u niet kan helpen. En als ik jullie reacties hoor dan is Dr. Giraud Campbell een fantast. Gelukkig heeft hij mij genezen. Het gaat u allen goed en ik hoop dat u tezamen met het dieet en de vitaminen genezen zult worden.
Wie niet waagt niet wint.
Robbie
robbierainbow
Nieuw lid

Reumavorm: geen ik ben genezen!

Berichtdoor Dorine » wo feb 15, 2012 10:04 pm

Knappe dokter.......... die bij een onstoken vinger en een onstoken teen zegt dat het reuma is.
Healthy greetings and may God bless you.
Dorine
Lid

Reumavorm: Sarcoïdose /ra

Berichtdoor peter68 » do feb 16, 2012 12:11 pm

hoi allemaal

ik ben het hellemaal met dorine eens
zover ik weet kan een (simpele)huisarts niet constateren of je reuma hebt of niet
lees hier op het forum dat bij vele de reumatoloog nog moeite heeft om bij patienten
uitsluitsel te geven na vele onderzoeken, of en welke vorm van reuma iemand heeft
dus inderdaad knap van jou dokter dat hij/zij aan een ontstoken vinger/teen
kan zien dat je daadwerkelijk reuma hebt.die dokter moet maar snel een carriereswitch maken
maar gelukkig voor jou heb je nergens last meer van :ewink:

groetjes peter
peter68
Lid

Reumavorm: ra

Berichtdoor BettyBoop » do feb 16, 2012 7:13 pm

Mooi verhaal hoor :econfused: maar denk niet dat het zo werkt als je echt Reuma hebt :?:
Tja.....was het maar zo simpel....misschien weer eerst even googlen??
Everything will be okay in the end, if its not okay it just not yet the end!
BettyBoop
Lid

Reumavorm: Artrose

Berichtdoor LilianM » do feb 16, 2012 7:48 pm

Ik weet dat dit soort dieeten wel werkt bij jicht.
Dus misschien had je jicht en geen reumatische artritisch?
Hierbij geef ik dus ook mijn voorgangers gelijk, een huisarts kan niet aan 2 vinger zien of je reuma hebt ja of nee.
Is wel heel simpel gedacht.
En jicht is idd met een dieet te verhelpen.

Hierbij dus te zeggen dat je verhaal ongeloofwaardig klinkt omdat je zegt dat je huisarts je de diagnose reuma gaf omdat je 2 onstoken vingers had.
Niemand maakt die dr. van dat boek uit als fantast en als het jou helpt.....chappeau!!
LilianM
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor stroebie » do feb 16, 2012 9:37 pm

wat brengt dat boek voor jou op ik hoop niet veel bij het lezen van jou propaganda worden wij niet beter hoedoe
stroebie
Nieuw lid

Reumavorm: artrites

Berichtdoor Niekfaber » zo feb 26, 2012 11:47 am

Hoi Robby\
Als dit waar is moet je reumatoloog worden. Maar volgens mij valt reuma je immuun systeem aan .Dus je goede cellen zien elkaar aan als verkeerde cellen. Volgens mij heb jij jicht wat jicht is een ophoping van urine zuur op je gewrichten zodat ze ontsteken door een andere eet drink gedrag veranderd het suiker gehalte. zodat er bijna geen onstekingen meer zijn . Maar ben blij voor dat je genezen bent een wens je nog een goede gezondheid toe.
Gr Niek
Niekfaber
Lid

Berichtdoor manja » zo feb 26, 2012 2:13 pm

Het verhaal dat kromme handen weer recht gaan staan kan niet kloppen, ik heb zelf kromme handen van de ra, en dat komt door de beschadigingen door de reuma, die beschadigingen zijn onomkeerbaar, zelfs al zou ik geen ra meer hebben dan nog zou ik die kromme handen (en de rest van de beschadigingen) houden. Bullshit dus dit verhaal.
Afbeelding
manja
Lid

Berichtdoor sylvia35 » di mei 01, 2012 7:15 pm

ik vind het klink klare onzin wat je vertelt ik heb zelf ap ook reuma dus en mijn vinger is ook krom gaan staan en heb inmiddels 2 knie prothesen en ben nog maar 39 jaar en ik gebruiik ook vitamines maar bij mij is het echt neit genezen hoor en mijn reumateloog moest er om lachen hijzei zo van als dat waar is kan ik mijn beroep wel opzeggen. het zal wel gewoon een onsteking zijn geweest of overbelasting .
sylvia35
Lid

Reumavorm: ap

Berichtdoor puntje » di mei 01, 2012 7:26 pm

Ik geloof er ook niet in. Maar iedereen zijn fun.

Als iemand net zoals mijn broer op z'n 15e R.A. krijgt, met helse pijnen. Dan spreek je wel anders. Die heeft vroeger zware medicijnen gehad. Nu vallen de medicijnen wel mee. De R.A. is overgegaan in bechterew, ik heb vaak gezegd, ga over na enbrel, want dat werkt ook voor bechterew, maar dat wilt hij niet. Terwijl Enbrel voor mij een wonder medicijn is. Mijn broer wilt nu aan de zware medicijnen, als hij meer last krijgt. Mijn broer heeft geen zware beschadigingen opgelopen. Ik wel, 2 kapotte polsen. Artrose.
puntje
Lid

Reumavorm: Reuma Artritis

Berichtdoor Kali » wo mei 02, 2012 9:52 am

Pfffffffffffff, wat een flauwekul zeg! Als het zo makkelijk was, hadden we allen geen reuma meer.
Kali
Lid

Reumavorm: AP

Volgende

Keer terug naar Reumatoide artritis