Ik ga voor de polsprothese

Het forum waarin het voornamelijk over reumatoïde artritis gaat.

Moderator: Martijn

Re: Ik ga voor de polsprothese

Berichtdoor vrolijkmeisje » do jun 11, 2015 7:47 pm

Hoi Wendy, ik verbaasde me al over hoeveel jij nog deed qua sporten ed. Ik kan me voorstellen dat een operatie dan misschien nog te vroeg is. Ik heb het idee gekregen in de gesprekken met de chirurgen dat pijn ook de enige indicatie is waarop de operatie wordt gedaan (en misschien vergoed?)
Een aantal jaren geleden kon ik ook nog op mijn knokkels leunen bij de yogalessen (omdat dat niet lukte op mijn platte handen, omdat de pols niet mee boog). Nu moet ik er niet aan denken. Een vestje in mn hand houden omdat het warmer is dan ik dacht is al onprettig.
Hopelijk blijven je polsen nog lang zonder veel pijn.

Morgen om half 8 moet ik me inderdaad melden in het ziekenhuis. Spannend, maar ik heb vertrouwen in de chirurg en kreeg net een opbeurend bericht van iemand dat een roesje inderdaad zoveel oplevert dat je echt niet meekrijgt wat er allemaal gebeurt (dat was, afgezien van de verdovingsprik mijn belangrijkste zorg). Dat geeft weer wat moed, nu ik net echt nerveus begon te worden :)

Dank voor al het meeleven en ik hou jullie op de hoogte!
vrolijkmeisje
Lid

Reumavorm: Reumatoide Artritis

Berichtdoor Wrenchman » do jun 11, 2015 8:10 pm

Ook ik wil je heel veel sterkte wensen Vrolijkmeisje! Het zal best wel spannend zijn als het zo dichtbij komt.
The truth is out there...
Wrenchman
Lid

Reumavorm: SOLK

Berichtdoor Henk » vr jun 12, 2015 2:29 am

Laat ik dan alvast welkom terug schrijven en je veel strekte en geduld toewensen in de komende periode.
'Tous les hommes sont mortels' ('Alle mensen zijn sterfelijk') van Simone de Beauvoir. Gelukkig wel!
Henk
Lid

Reumavorm: reumatoide artritis

Berichtdoor vrolijkmeisje » za jun 13, 2015 6:00 pm

Hallo, mijn nieuwe pols zit er in! Na een dag een dode arm naast me in bed te hebben gehad(door de plexusverdoving die 24 uur blijft werken) heb ik nu een zeer vervelend voelende pols. Maar daar was ik op voorbereid dankzij de info hier, en ik weet dat het alleen maar beter zal worden. Naproxen, Tramadol en paracetamol gaat me daar bij helpen. Tweede nacht in het ziekenhuis en morgen naar huis. Wel heel onhandig alles, mn linkerhand even missen terwijl ik links ben, maar daar komen we ook wel doorheen.
vrolijkmeisje
Lid

Berichtdoor tinus » zo jun 14, 2015 12:26 pm

Fijn hoor!
Hoef je je daar geen zorgen meer over te maken.
Veel succes met revalideren.
"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt".
Huub Buijssen.
tinus
Lid

Reumavorm: RA - AP

Berichtdoor Diksloof » zo jun 14, 2015 3:08 pm

Fijn dat het erop zit. En nu effe op je tanden en dan gaat het steeds beter
Diksloof
Lid

Reumavorm: Artrose

Berichtdoor vrolijkmeisje » zo jun 14, 2015 7:09 pm

Ik vind de pijn tot nu toe te doen. Lastig dat arm steeds hoog moet en stijve vingers dus steeds oefenen om vingers soepeler te krijgen. Het jeukt, zal dat al wondgenezing zijn?
vrolijkmeisje
Lid

Berichtdoor Wendy11 » ma jun 15, 2015 7:58 pm

wat fijn dat het achter de rug is! Nu het herstel nog.. hopelijk is de pijn snel minder!
Wendy11
Lid

Reumavorm: artritis en artrose

Berichtdoor vrolijkmeisje » wo jun 17, 2015 8:29 am

Omdat ik misselijk werd na Tramadol zaterdag heb ik dat daarna niet meer gebruikt. Het gaat prima op 8 paracetamol en 2 naproxen 500. Ik wil de naproxen wat gaan minderen, want ik heb alleen soms wat zeurpijn. Mijn vingers zijn alweer soepel en bewegen vrijwel pijnloos. Ik ben mn duim misschien wat vergeten want die voelt wel nog pijnlijk bin beweging.Ik voel me erg moe, vast omdat mijn lichaam hard aan het werk is om te genezen. Morgen gips er af. Benieuwd hoe mn pols er uitziet!
vrolijkmeisje
Lid

Berichtdoor Wrenchman » wo jun 17, 2015 10:49 pm

vrolijkmeisje schreef:Ik voel me erg moe, vast omdat mijn lichaam hard aan het werk is om te genezen. Morgen gips er af. Benieuwd hoe mn pols er uitziet!

Die vermoeidheid zal best. Maar wat een goede verhalen zeg! Hopelijk blijft het zo goed gaan en geneest het zo snel mogelijk!
The truth is out there...
Wrenchman
Lid

Reumavorm: SOLK

Vorige

Keer terug naar Reumatoide artritis