een paar vragen , wie helpt?

Het forum waarin het voornamelijk over reumatoïde artritis gaat.

Moderator: Martijn

Re: een paar vragen , wie helpt?

Berichtdoor Wrenchman » wo dec 09, 2015 12:25 am

Aan meelezers geen gebrek hier...
The truth is out there...
Wrenchman
Lid

Reumavorm: SOLK

Berichtdoor doritos » do dec 10, 2015 10:24 am

Henk: Dat iemand niet veel reageert hoeft nog niet te betekenen dat ze er niets aan hebben. Ik ben ook al een tijd lid, en heb hiervoor maar 1 keer gereageerd. Wel lees ik vaak mee en daar heb ik al heel erg veel aan gehad. Met mijn reuma gaat het over het algemeen goed, af en toe wat minder. Als ik dan even op dit forum ervaringen van anderen lees, voel ik me weer wat "normaler" en daar heb ik heel veel aan.
doritos
Nieuw lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor zonnetje73 » do dec 10, 2015 12:16 pm

Hoi Winny,
Wat een heftige klachten zo te lezen! Snap dat je denkt "hoort dit allemaal bij reuma?" Maar miss heb je idd meer. De heftige vermoeidheidsklachten en zweten zo gauw je wat doet, herken ik bij mijn ziekte van Crohn (chro darmziekte) in een periode dat 't opvlamt. Ik heb combi Crohn/reuma RA. Vriendin van mij heeft al 2 maanden aanvallen van moeheid en zweten, blijkt nu (eindelijk!) ontstoken dikke darm te zijn. Eindelijk weet ze wat 't is. Dus miss bij jou ook combi van reuma met .... Daar moet echt een arts naar kijken in een goed ziekenhuis (liefst academisch als je 't mij vraagt). Veel sterkte. Groetjes, Sharon
zonnetje73
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor Henk » do dec 10, 2015 6:31 pm

Doritos: Ik val hierover niemand, dus ook jou niet, aan. Constateer slechts wat feiten. Om me "normaal" te voelen heb ik overigens meer nodig dan een forum.
Storender vind ik trouwens, dat mensen een vraag stellen... je die vraag beantwoordt naar beste kunnen... en dat daar dan totaal niet op gereageerd wordt. Maar dat speelt bij jou dus niet...
'Tous les hommes sont mortels' ('Alle mensen zijn sterfelijk') van Simone de Beauvoir. Gelukkig wel!
Henk
Lid

Reumavorm: reumatoide artritis

Berichtdoor Cinb » zo apr 10, 2016 7:15 pm

Hallo henk,

Wil aangeven dat als jij het een probleem/vervelend vind dat iemand niet reageerd op jou antwoord/adviezen zegt dit heel veel over jou. Niet over de ander.

Sorry voor de andere lezers dat ik niet iets schrijf overdekt vraag maar denk dat de meest adviezen al gegeven zijn.
Cinb
Nieuw lid

Reumavorm: Ra

Berichtdoor Henk » ma apr 11, 2016 3:13 am

Dit vind ik nog steeds een aardig voorbeeldje van wat ik in december vorig jaar (en ook al eerder) schreef...
viewtopic.php?f=42&t=5756&p=58146#p58146

En voor de rest heb ik geen zin om te reageren op een anonieme 'amateur-psycholoog', die de Nederlandse taal niet beheerst... :twisted:
'Tous les hommes sont mortels' ('Alle mensen zijn sterfelijk') van Simone de Beauvoir. Gelukkig wel!
Henk
Lid

Reumavorm: reumatoide artritis

Vorige

Keer terug naar Reumatoide artritis