Mediwietolie?

Het forum waarin het voornamelijk over reumatoïde artritis gaat.

Moderator: Martijn

Mediwietolie?

Berichtdoor scooterlady » za nov 07, 2015 1:12 pm

]Ben gestopt met de enbrel maar heb tot nu toe niets gekregen,moest maar paracetamol gebruiken..
De laatste paar dagen heb ik veel pijn aan me gewrichten..ben tot einde,weet ook niet meer wat ik ermee moet.
Reumatoloog zei alleen als er opzwelling zijn dan pas bellen maar de pijn gaat steeds erger worden..
Elke morgen kom ik met moeite uit me mijn bed..ben in een paar dagen erg stijf geworden en soms geen zin meer in de dag..
Nu heb ik iets gelezen over wietolie ook wel cannabisolie.Mediwietolie.die goed is voor vele pijnen..
maar je moet het zelf betalen en is niet goedkoop natuurlijk
Mijn vraag is of er ook iemand is die dit gebruikt[

Scooterlady (Corrie)

.
scooterlady
Lid

Reumavorm: reuma artritis

Re: Mediwietolie?

Berichtdoor Lalage » za nov 07, 2015 1:20 pm

Ik heb de laatste tijd wel drie keer de vraag gehad of wietolie niet iets voor mij is. Waar heb je dat gelezen, waarom heeft iedereen het daarover?
Lalage
Lid

Reumavorm: reumatoïde artritis

Berichtdoor scooterlady » za nov 07, 2015 1:30 pm

Lalage schreef:Ik heb de laatste tijd wel drie keer de vraag gehad of wietolie niet iets voor mij is. Waar heb je dat gelezen, waarom heeft iedereen het daarover?

Ik hoor het ook steeds dat het zo goed voor de pijnen moet zijn en heb me de laatste week er een beetje in verdiept
als ik op google wietolie intikt krijg ik vele sites ermee.
Dit is er 1 van http://www.stichtingmediwiet.nl/
scooterlady
Lid

Berichtdoor rianne55 » za nov 07, 2015 2:22 pm

Zou het ook willen proberen, maar waar koop je het. Ik wil wel de goede hebben.
rianne55
Lid

Reumavorm: Artritus Psoriatica

Berichtdoor Wrenchman » za nov 07, 2015 2:36 pm

Even een zo neutraal mogelijke link. Het lijkt mij belangrijk vooral je arts ook te blijven bezoeken. Leg het hem/haar desnoods voor.
The truth is out there...
Wrenchman
Lid

Reumavorm: SOLK

Berichtdoor scooterlady » za nov 07, 2015 2:51 pm

Wrenchman schreef:Even een zo neutraal mogelijke link. Het lijkt mij belangrijk vooral je arts ook te blijven bezoeken. Leg het hem/haar desnoods voor.

Ik bel mijn reumatologe maandag op en vraag naar dit..kreeg al een email van iemand uit Enschede dat het wel goed spul is maar ik wil niet high worden..dankje wel
scooterlady
Lid

Berichtdoor scooterlady » za nov 07, 2015 3:09 pm

rianne55 schreef:Zou het ook willen proberen, maar waar koop je het. Ik wil wel de goede hebben.

kijk hier eens http://www.apollyon.nl/cbd-olie/cbda-ol ... -cbda-olie
scooterlady
Lid

Berichtdoor Henk » za nov 07, 2015 5:26 pm

'k Ben benieuwd, hoe lang het dit keer duurt voordat Martijn deze berichten over een met enige regelmaat terugkerend onderwerp verwijderd. :roll:
'Tous les hommes sont mortels' ('Alle mensen zijn sterfelijk') van Simone de Beauvoir. Gelukkig wel!
Henk
Lid

Reumavorm: reumatoide artritis

Berichtdoor scooterlady » za nov 07, 2015 6:25 pm

Henk schreef:'k Ben benieuwd, hoe lang het dit keer duurt voordat Martijn deze berichten over een met enige regelmaat terugkerend onderwerp verwijderd. :roll:

Waarom? ik zoek gewoon een middel die me helpt tegen reuma...dat mag toch? Als er niets voor je is om van de pijn af te komen door die waardeloze medicijnen die niet helpen,de 1 helpt wel..ik vroeg alleen of er iemand mee bekend is..
scooterlady
Lid

Berichtdoor Henk » zo nov 08, 2015 3:32 am

Lees bijvoorbeeld wat Martijn hier bijna twee jaar geleden over schreef (onderaan dit draadje):

viewtopic.php?f=47&t=4884&p=48543&hilit=wietolie#p48543
'Tous les hommes sont mortels' ('Alle mensen zijn sterfelijk') van Simone de Beauvoir. Gelukkig wel!
Henk
Lid

Reumavorm: reumatoide artritis

Berichtdoor scooterlady » zo nov 08, 2015 11:47 am

Henk schreef:Lees bijvoorbeeld wat Martijn hier bijna twee jaar geleden over schreef (onderaan dit draadje):

viewtopic.php?f=47&t=4884&p=48543&hilit=wietolie#p48543

Oké wist ik niet,ben nog maar nieuw
scooterlady
Lid

Berichtdoor AngèleM » zo nov 08, 2015 4:41 pm

Apart dat topics over cannabis verwijderd worden, terwijl topics over alcohol mogen blijven staan.
Voor zo ver ik weet is er wel een medisch gebruik van cannabis bekend, (al zal er discussie over zijn, het valt nu eenmaal onder alternatief/natuurlijk) terwijl voor alcohol alleen uitwendig gebruik medisch bekend is.
Alcohol schijnt verslavender te werken dan cannabis (geen ervaring daarmee), maar alcoholgebruik is nu eenmaal maatschappelijk geaccepteerd.

Misschien is een apart forum hier voor alternatieve middelen een optie? Kan gelijk iedereen die een account aanmaakt om één bericht te maken over iets wat hij/zij aan wondermiddelen verkoopt daarheen verbannen worden.

Angele
AngèleM
Lid

Reumavorm: AP

Berichtdoor Wrenchman » zo nov 08, 2015 5:57 pm

AngèleM schreef:terwijl topics over alcohol mogen blijven staan.
Huh? Ik heb hier nog nooit een topic gezien met als onderwerp; "Kieper de medicijnen aan de kant, neemt allen de Whisky ter hand!"
Wat ik hier vooral op het forum lees over alcohol is verantwoord alcoholgebruik en alcohol i.c.m. medicijnen. Zoek even en je komt zelfs verhalen tegen over mensen die hun verdriet verdronken hebben. :esad: Als ik het mis heb, graag een link hieronder naar een onderwerp wat alcoholgebruik verheerlijkt.
AngèleM schreef:Misschien is een apart forum hier voor alternatieve middelen een optie? Kan gelijk iedereen die een account aanmaakt om één bericht te maken over iets wat hij/zij aan wondermiddelen verkoopt daarheen verbannen worden.
Misschien kun je hier je ei kwijt. :roll: Het internet is breder dan het reumaforum alleen...
The truth is out there...
Wrenchman
Lid

Reumavorm: SOLK

Berichtdoor Snow » ma nov 09, 2015 12:34 pm

Volgens mij mag je wettelijk gezien geen reclame maken voor cannabis, of verkoopadressen promoten. En is dat de reden waarom topics hierover verdwijnen.

Ik heb "het spul" gebruikt, gebruik het niet meer wegens geen effect. Maar dat is voor elk persoon verschillend. Als je vragen hebt Corry stuur me een persoonlijk bericht.
Snow
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor rianne55 » di nov 10, 2015 2:39 pm

Er staat in tijdschrift psoriasis ,het onderwerp wietolie,dat mensen het gebruiken. Ben heel benieuwd of het nu echt werkt.
Ik koop het niet zomaar. Helaas werken de middelen van de reumatoloog niet. Veel te veel bijwerkingen.
Daarom zou ik wel graag de ervaringen weten.van mensen die het geprobeerd hebben. Is het een wondermiddel of helpt het bij de een wel en de ander niet?
rianne55
Lid

Reumavorm: Artritus Psoriatica

Volgende

Keer terug naar Reumatoide artritis