Horen peesontstekingen erbij?

Het forum waarin het voornamelijk over reumatoïde artritis gaat.

Moderator: Martijn

Horen peesontstekingen erbij?

Berichtdoor Nellekevlinder » vr jul 08, 2016 10:31 am

Hallo, ik heb verspreid in mijn lichaam ontstekingen aan de pezen en de aanhechtingen. Dit is de eerste keer. Niets overbelast en toch erg beperkt in bewegen. Volgens de reumatoloog hoort dit erbij? Ze had wel een voorstel, een injectie in mijn gewrichten. Vond ik raar, want de gewrichten zijn zelf rustig. Ik wilde geen injectie. Ik krijg nu fysiotherapie. Een dag later belde ik terug vanwege de enorme pijn en het daardoor slecht slapen. Een vervanger zei dat ik voor pijnstilling naar de huisarts moest? De huisarts vond het raar,maar heeft wel naproxen voor geschreven. ( werkt niet ) Ik ga hier nog wel achteraan, maar vraag me af of die ontstekingen er echt bij horen?

Groetjes Nelleke
Nellekevlinder
Nieuw lid

Reumavorm: ra

Re: Horen peesontstekingen erbij?

Berichtdoor zeeuws meisje » za jul 09, 2016 11:04 am

hoi Nelleke

Helaas heeft je reumatoloog gelijk. Zelf heb ik heel regelmatig peesontstekingen, met name in mijn armen (schouders, ellebogen). Uit eigen ervaring weet ik dat die injecties fantastisch helpen. De eerste keer heb ik toen ook lang getwijfeld of ik daar wel aan moest beginnen, maar het helpt echt zo goed dat ik ze nu gelijk laat zetten als de reumatoloog het voorstelt. Gelukkig is dat alweer even geleden. Sterkte!
zeeuws meisje
Lid

Reumavorm: RA/SLE

Keer terug naar Reumatoide artritis