WD 40 De oplossing voor RA en FM!

Het forum waarin het voornamelijk over reumatoïde artritis gaat.

Moderator: Martijn

Re: WD 40 De oplossing voor RA en FM!

Berichtdoor Henk » wo aug 31, 2016 3:00 am

Ik schaam mij, omdat ik mijn belofte van 21 juni 2014 ( viewtopic.php?f=2&t=5142&p=51980#p51980 ) niet ben nagekomen.
En ik herhaal, dat ik iedereen die een serieuze, vaak levensbedreigende aandoening heeft en kiest voor alternatieve behandeling/medicatie, omdat "BAAT HET NIET DAN SCHAADT HET NIET" een domoor (om geen lelijker woord te gebruiken) vind, omdat juist het uitstel van EBM (evidence-based medicine, oftewel geneeskunde waarvan de werking wetenschappelijk bewezen is) de kans op herstel/ overleven verkleind.
En verder herhaal ik: Denk zelf na!
Laatst bijgewerkt door Henk op za sep 03, 2016 2:10 am, in totaal 1 keer bewerkt.
'Tous les hommes sont mortels' ('Alle mensen zijn sterfelijk') van Simone de Beauvoir. Gelukkig wel!
Henk
Lid

Reumavorm: reumatoide artritis

Re: WD 40 De oplossing voor RA en FM!

Berichtdoor mrkoetje » do sep 01, 2016 10:00 pm

Het werkelijke probleem waarom deze draad uit de hand loopt is juist het feit dat sommige meningen zo zwart wit worden neergezet (niet de topicstarter trouwens). Bijna niets in het leven is zwart-wit. Bij bijna alle maatschappelijke, sociale, politieke of medische of whatever discussies ligt de waarheid ergens in het midden. In dit geval ook. Ik heb zeer grote moeite met meningen die aan de uitersten grenzen. Die meningen doen de waarheid altijd te kort en brengen wanorde, haat, woede etc. Zo ook in deze draad, Jammer!
mrkoetje
Lid

Reumavorm: Artritis

Vorige

Keer terug naar Reumatoide artritis