Design project: Nieuw product voor jongeren met reuma

Het forum waarin het voornamelijk over reumatoïde artritis gaat.

Moderator: Martijn

Design project: Nieuw product voor jongeren met reuma

Berichtdoor eeviee » wo okt 12, 2016 3:41 pm

Hey,

Ik heb zelf RA en een vriendin van mij benaderde mij omdat ze vanuit de een universiteit in Noorwegen en de TU Delft een nieuw product willen een ontwikkelen voor jonge mensen met reuma. Nu zou ze graag naast mijn verhaal graag nog wat willen weten van andere jonge mensen met reuma. Ze stuurde mij dit:

"Ben je dus tussen de 16 en 29 jaar en heb je de diagnosis reuma en heb jij behoefte aan een nieuw product of service speciaal voor jou, dan zou je ons enorm kunnen helpen met het invullen van deze korte enquete.
Op dit moment zijn er vrij weinig producten specifiek voor jongeren( 16-29 jaar) met reuma. Daarom zijn wij met 5 studenten van de NTNU (Norwegian University of Natural Sciences and Technology) en de TU Delft, bezig met het ontwerpen van een product voor deze groep. Graag zouden we meer informatie krijgen over waar vraag naar is vanuit deze groep. Ben je dus tussen de 16 en 29 jaar en heb je de diagnosis reuma, dan zou je ons heel erg kunnen helpen door deze enquete in te vullen. Misschien kunnen wij het product ontwerpen wat jou in de toekomst kan helpen."

Dit is de enquete link:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... Q/viewform

( Het is in het engels, maar invullen mag ook in het nederlands)

Ik hoop dat jullie het misschien ook kunnen invullen :)

Liefs!
eeviee
Nieuw lid

Reumavorm: RA

Keer terug naar Reumatoide artritis