Ik weet sinds 3 jaar dat ik RA heb. Ik gebruik hirevoor verschillende medicatie waaronder prednison, mtx, en sinds oktober vorig jaar ook Humira. Helaas geeft het nog niet het gewenste resultaat, ondanks deze medicatie breken er nog ontstekingen door. Wat volgens mijn reumatoloog niet zo mogen/kunnen.
Regelmatig krijg ik een spuit met depo om de ontstekingen weer tot rust te brengen en wil de reuamtoloog bij de volgende controle toch kijken of ik misschien op een ander medicijn gezet kan worden.
Zelf zit ik hier niet zo op te wachten.....humira was al een hele stap en heb ik echt deze drempel overwonnen.....
Het kost me iedere keer, iedere week weer moeite om de spuit te pakken en te zetten.
Om nu straks weer over te moeten stappen en welk medicijn het dan gaat worden weet ik nog niet, en ik benieuwd of andere mijn verhaal herkennen.
Ik heb in korte tijd nu ook twee keer een slijmbeursontsteking gehad en hiervoor een spuit gekregen, maar helaas lijkt deze niet goed te werken. Dus de prednison is nu weer verhoogd.
Ik baal ontzettend dat de hoeveelheid medicatie die ik nu gebruik helaas niet voldoende werkt.
Soms zakt de moed me in de schoenen wil ik niet overkomen als de klagende....
Soms vraag ik me af wanneer het eens beter zal gaan.