Uni Bremen (Duitsland): chronische pijn & gezondheid

Het forum waarin het voornamelijk over reumatoïde artritis gaat.

Moderator: Martijn

Uni Bremen (Duitsland): chronische pijn & gezondheid

Berichtdoor mschwart » za apr 29, 2017 6:44 am

Beste forumgebruikers,

Mijn naam is Maren Schwarting en ik ben student in de masteropleiding Klinische Psychologie aan de Universiteit van Bremen in Duitsland. Ik ben geïnteresseerd in chronische ziekten en wil later graag in het veld van gezondheidspromotie werken. Daarom heb ik in het kader van mijn masterscriptie een online-enquête over gezondheid bij chronische pijnaandoeningen gemaakt. Om deze in te vullen, heb ik uw hulp nodig als u ook met een chronische pijnaandoening bent gediagnosticeerd (bijv. Reumatoide artritis of Fibromyalgie). Het doel van de enquête is om zo in de scriptie de gepaste behandelingsmogelijkheden te kunnen aanbevelen. Het idee voor dit thema heb ik tijdens een buitenlandssemester in Nederland gekregen, waar wij veel over chronische ziekten hebben geleerd. Dit is ook een reden waarom ik de enquête ook in het Nederlands heb ontwikkelt. Veders is een deel van mijn familie Nederlands.

Ik zou het erg fijn vinden als u de tijd kunt vinden om hieraan deel te nemen. De enquête duurt ongeveer 15 minuten en is volledig anoniem. U kan deelnemen in het Nederlands, Engels, Duits of Noors. Als u later graag informatie krijgt van de algemene resultaten van mijn masterscriptie, vragen/suggesties hebt, of u mij iets anders wilt meedelen, kunt u gerust een email zenden naar mij (mschwartin@uni-bremen.de).

Aan het einde van het onderzoek will ik mij graag met het doneren aan de Duite Reuma-Liga bedanken. Deze organisatie ondersteunt mensen met reuma. Per 30 deelnemers zalen dus 10 Euro worden gedonert.

De link hieronder brengt u naar de enquête:
https://www.umfrageonline.com/s/fdc3022

Alvast hartstikke bedankt voor uw grote hulp!

Vriendelijke groeten,
Maren Schwarting :esmile:
mschwart
Nieuw lid

Reumavorm: Fibromyalgie

Re: Uni Bremen (Duitsland): chronische pijn & gezondheid

Berichtdoor mschwart » di mei 23, 2017 8:10 am

Beste alle,

Bedankt an alle deelnemers!! Het zal leuk zijn als nog meer de tijd kunnen vinden om hieraan deel te nemen :)

Vriendelijke groeten,
Maren Schwarting
mschwart
Nieuw lid

Reumavorm: Fibromyalgie

Keer terug naar Reumatoide artritis