Rituximab

Het forum waarin het voornamelijk over reumatoïde artritis gaat.

Moderator: Martijn

Rituximab

Berichtdoor Lis » ma aug 14, 2017 1:37 pm

Vijf weken geleden ben ik gestart met Rituximab. Drie weken geleden het tweede infuus gehad. Sindsdien veel last van hoofdpijn en een brak gevoel, zwakke constitutie (koortsuitslag).
Nog steeds ontstekingen en vandaag weer een behoorlijke opleving, dikke vingers enz.
Wanneer kan ik effect van de Rituximab verwachten? En zijn dit normale verschijnselen, met name de hoofdpijn?
Lis
Lid
 
Berichten: 238
Reumavorm: RA

Re: Rituximab

Berichtdoor vrolijkmeisje » ma aug 14, 2017 5:10 pm

Volgens mij duurt het ook bij dit medicijn enkele weken voor je effect mag verwachten. Of vijf weken genoeg is weet ik niet.
Heb je geen boekje meegekregen over de werking van het medicijn? Ik heb even geen tijd om het op te zoeken maar ik herinner me een plaatje met hoe het medicijn op bepaalde processen in het lichaam inwerkt in tijd afgezet.
Balen als je je er niet goed bij gaat voelen. Hopelijk voel je je snel weer beter.
Ik heb overwogen om met dit medicijn te starten maar heb uiteindelijk toch gekozen voor Orencia. Ik spreek dus niet uit eigen ervaring.
Avatar gebruiker
vrolijkmeisje
Lid
 
Berichten: 964
Reumavorm: Reumatoide Artritis


Keer terug naar Reumatoide artritis

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

Advertentie