Waar loop jij tegenaan met reuma?

Het forum waarin het voornamelijk over reumatoïde artritis gaat.

Moderator: Martijn

Waar loop jij tegenaan met reuma?

Berichtdoor duime-lotje » vr apr 06, 2018 7:01 pm

Hallo allemaal,

ivm met mijn reuma heb ik de training reumauitgedaagd! gevolgd. Daar heb ik zoveel aan gehad, dat ook ik trainer ben geworden!
Zelfmanagementtrainingen voor en door mensen met reuma.

Je hebt reuma en je wilt beter kunnen omgaan met onbegrip van je familie, vrienden of collega’s. Of je wilt van anderen horen wat zij hebben gedaan om aan het werk te kunnen blijven. Misschien heb je pijn of ben je vermoeid en wil je weten wat je zelf kunt doen om dit te verminderen. Dan is de zelfmanagementtraining ReumaUitgedaagd! wellicht iets voor jou!
ReumaUitgedaagd! in het kort:
-zelfmanagementtrainingen voor mensen met een reumatische aandoening;
-verhogen van kennis en leren van vaardigheden om beter met de gevolgen van reuma om te gaan;
-begeleiding van een opgeleide trainer die ook reuma heeft;
-ontwikkeld door het UMC Utrecht en het Reumafonds;
-beschikbaar voor jongeren (16 tot en met 25 jaar) én volwassenen (26 jaar en ouder);
-in een groep (op locatie) of van achter de computer te volgen (online).

De training is tot stand gekomen door een samenwerking van het REUMAFONDS en het UMCU

www.reumauitgedaagd.nl
duime-lotje
Lid

Reumavorm: relapsing polychondr

Re: Waar loop jij tegenaan met reuma?

Berichtdoor Lalage » vr apr 06, 2018 7:53 pm

Van harte aanbevolen, ik heb er ook goede ervaringen mee!
Lalage
Lid

Reumavorm: reumatoïde artritis

Re: Waar loop jij tegenaan met reuma?

Berichtdoor duime-lotje » ma apr 09, 2018 11:53 am

Vanaf nu gaat ook de volwassenen ONLINE training van start. Lekker thuis achter je laptop of pc!
Er is hard aan gewerkt en nu is het zover! Ook voor volwassenen met een vorm van reuma is er nu de online zelfmanagementtraining ReumaUitgedaagd!

Krijg en behoud de regie over jouw leven met reuma. Denk aan onderwerpen als communicatie, relaties, bewegen, pijn en behandeling.
Lees meer en meld je aan op de site van Reumauitgedaagd! en klik op volwassenen training [online]
duime-lotje
Lid

Reumavorm: relapsing polychondr

Keer terug naar Reumatoide artritis