Nou ik zit hier weer een beetje bij te lezen. Klinkt allemaal niet lekker, ook niet gek natuurlijk met het weer en deze tijd van het jaar.
Hier gaat het eigenlijk heel goed. Weinig tot geen last, durf het niet hardop te zeggen want dan zul je zien dat het afgelopen is

.
Heb alleen wel wat bijwerkingen van de arava. Veel haaruitval, darmklachten, hoofdpijn en tintelende handen. Maar dat is nog acceptabel.
Ik heb nog steeds prednison en heb gelezen dat je daar stemmingswisselingen van kan krijgen. Toen ik die ervaringen las had ik het idee dat ik mijn eigen verhaal las. Dus daar wil ik nu zsm van af want het is niet echt gezellig met mij nu en al een paar maanden. Daar had ik eerder geen last van maar vooral sinds Jikke er is ben ik best wel labiel. Het ene moment sta ik te stuiteren en het andere moment een zielig vogeltje. En een ontzettend kort lontje, zeg geen lontje

. En dat kan dus door de prednison komen, wat een troep.
Met de kindjes gaat het ook goed, Jikke tijgert al een beetje en de tandjes komen er aan. We zijn begonnen met vast voedsel maar moeten voorzichtig zijn ivm allergie. Ik moet er echt weer inkomen om hapjes te maken en te voeren. Chiel eet gewoon zelf en daar wen je heel snel aan. En ze groeit als kool, nu maatje 74/80 soms 86, Chiel had dat toen hij 1 1/2 was! Maar ja die is dan ook aan de kleine kant, heeft nu 86/92 en soms 98. Nog 4 maanden en dan is ze al weer 1!
Mijn man heeft een jaarcontract gekregen en dat terwijl ze toch aan reorganiseren zijn! Zou het dan nu eindelijk een keer goed blijven gaan op het gebied van werk?
Hij heeft het iig heel erg naar zijn zin, wel superdruk maar dat is dan niet zo erg.
Tja dus hier is het eigenlijk wel positief allemaal, hopelijk zet dat door in 2012!