Noekie is zwanger!

In dit forum kan worden gepraat over reuma hebben en zwanger willen worden of zijn.

Moderator: Martijn

Noekie is zwanger!

Berichtdoor Frieda » za okt 04, 2008 8:24 pm

Omdat Anouk in een ander topic heel goed nieuws te melden had, open ik voor haar haar eigen topic,
want.................................................................................................................

:D :D :D :D :D ANOUK IS ZWANGER :D :D :D :D :D

Dus bij deze nogmaals Noekie, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
en ik hoop dat je een fijne tijd tegemoet gaat, waarin alles goed gaat.
En in dit eigen topic kun je dan dus alle perikelen rondom je zwangerschap met ons delen.

Liefs van Frieda :wink:
Frieda(41), gelukkig getrouwd met Dirk(46) en moeder van Anouk(11) en Noelle(2).
Afbeelding
Frieda
Lid

Reumavorm: RA

Re: Noekie is zwanger!

Berichtdoor dillie » zo okt 05, 2008 10:47 am

GEFELICITEERD NOEKIE !!!!! met je zwangerschap, fijn voor je dat het allemaal zo snel gelukt is en dat het goed met je gaat. Ik hoop dat je een fijne en onbezorgde zwangerschap tegemoet gaat! Groetjes van Dillie.
dillie
Lid

Reumavorm: R.A. en artrose

Berichtdoor babsy » zo okt 05, 2008 12:14 pm

GEFELICITEERD!!
Afbeelding
babsy
Lid

Berichtdoor len@ » ma okt 06, 2008 10:19 am

Wat fijn :!: dat alles maar naar wens mag gaan Gefeliciteerd!!!
Leny
len@
Lid

Reumavorm: R.A.

Berichtdoor Priscilla© » ma okt 06, 2008 11:43 am

van harte gefeliciteerd!!
geniet er van!

groetjes Pris
Priscilla©
Lid

Reumavorm: R.A.

Berichtdoor Blaine » ma okt 06, 2008 11:56 am

Hier dan ook nog maar een keer :wink: .
VAN HARTE GEFELICITEERD
Afbeelding
Blaine
Lid

Berichtdoor maris » ma okt 06, 2008 1:07 pm

Van harte gefeliciteerd!!!
Hopelijk verloopt de zwangerschap tot nu toe (en de rest van de tijd) zeer voorspoedig! (en dat je 'klachten' maar mogen verminderen....)
Geniet van deze speciale tijd! En schrijf in je eigen topic je belevingen eens op.. ;-)

Maris
maris
Lid

Reumavorm: AP

Berichtdoor Noekie » di okt 07, 2008 10:59 am

Wat leuk dat er een nieuw topic voor mij is geopend, lijkt wel een soort kadootje :)
Donderdag heb ik een afspraak voor een kenningsmakingsgesprek met mijn nieuwe huisarts. Dat zal ik gelijk aangrijpen om eens te vragen wat nu de bedoeling is. Ik voel me nog steeds een beetje misselijk, maar geniet daarvan :lol: . Ik heb al wel anderhalve week een soort van menstruatiekrampen, daardoor ben ik toch wel steeds een beetje zenuwachtig als ik naar de w.c. ga. Ik had nu eigenlijk ook ongesteld moeten worden dus misschien is dat wel normaal. Donderdag weet ik meer. Dank je wel voor alle felicitaties en ik houd jullie op de hoogte!!
Noekie
Lid

Reumavorm: artritis psoriatica

Berichtdoor dillie » di okt 07, 2008 5:34 pm

Die kramp-achtige pijn is normaal hoor, zeker in het begin van de zwangerschap. Dat komt geloof ik doordat je baarmoeder ineens heel snel begint te groeien. Ik dacht de eerste keer ook: hoort dit wel?? Ja dus.
dillie
Lid

Berichtdoor paola » di okt 07, 2008 8:50 pm

Gefeliciteerd, spannend hoor zo'n zwangerschap. heb het al 3 keer mee mogen maken en bij alledrie vond ik het echt leuk.
paola
Lid

Reumavorm: ra

Berichtdoor Coffee Girl » wo okt 08, 2008 7:43 am

HIEPERDEPIEP HOERA!!!! :D :D :D :D :D
Gefeliciteerd en geniet van deze tijd.
Hopelijk heb je weinig klachten tijdens de zwangerschap!

Groetjes, Tien
Lach naar de wereld en de wereld lacht naar jou.
Coffee Girl
Lid

Reumavorm: Palindroom, RA.

Berichtdoor judith661 » wo okt 08, 2008 3:08 pm

Anouk wat super!! zeker met alle ellende die je gehad hebt!! ik heb je net een lange email gestuurd en loop dus weer eens achter de feiten aan :oops:

knuf judith
judith661
Nieuw lid

Reumavorm: MCTD

Berichtdoor dillie » wo okt 08, 2008 3:50 pm

@ Paola: Wat ziet Jeremy er al wijs uit, lief hoor.
dillie
Lid

Berichtdoor jannie » wo okt 08, 2008 4:28 pm

Van Harte Gefeliciteerd.
Afbeelding
jannie
Lid

Reumavorm: poly artrose

Berichtdoor Noekie » di okt 14, 2008 10:58 am

Inmiddels weet ik dat ik 6 weken zwanger ben. De krampen zijn een stuk minder maar misselijk blijf ik wel. Het gesprek met de huisarts ging goed, heb er wel een goed gevoel over. Nu moet ik nog wachten tot 5 november wanneer ik bij de gynaecoloog terecht kan. Het kon helaas niet eerder maar het schijnt ook wel normaal te zijn dat je pas rond de 10 weken gaat (heb ik ergens gelezen). Ik heb voor mezelf een mooi boek gekocht waarin van week tot week wordt beschreven wat er gebeurt in je lichaam. En eigenlijk begint het nu pas echt tot me door de dringen dat ik zwanger ben. Het moeilijkste is om nu mijn mond te houden. Alleen mijn moeder weet het want ik moest het kwijt :mrgreen: . En verder zou ik het wel willen vertellen maar wil toch eerst de gynaecoloog afwachten zodat er meer zekerheid is dat het allemaal goed is. Helaas gaat het qua reuma weer de verkeerde kant op. Hopelijk komt dat door het weer want lopen is momenteel echt een probleem. Ik teer nog maar op de paar goede weken die ik heb gehad en het feit dat ik heel snel zwanger "mocht" worden :!:
Volgende week ga ik weer naar de reumatoloog en voorlopig doe ik lekker rustig aan.
To be continued :wink:
Noekie
Lid

Reumavorm: artritis psoriatica

Volgende

Keer terug naar Zwangerschap en reuma