Noekie is zwanger!

In dit forum kan worden gepraat over reuma hebben en zwanger willen worden of zijn.

Moderator: Martijn

Re: Noekie is zwanger!

Berichtdoor rina2 » za okt 22, 2011 11:15 pm

Mooie kinderen...
Ik leef in het hier..en in het nu.
rina2
Lid

Reumavorm: AP

Berichtdoor Noekie » vr dec 16, 2011 1:04 pm

Nou ik zit hier weer een beetje bij te lezen. Klinkt allemaal niet lekker, ook niet gek natuurlijk met het weer en deze tijd van het jaar.
Hier gaat het eigenlijk heel goed. Weinig tot geen last, durf het niet hardop te zeggen want dan zul je zien dat het afgelopen is :lol: .
Heb alleen wel wat bijwerkingen van de arava. Veel haaruitval, darmklachten, hoofdpijn en tintelende handen. Maar dat is nog acceptabel.
Ik heb nog steeds prednison en heb gelezen dat je daar stemmingswisselingen van kan krijgen. Toen ik die ervaringen las had ik het idee dat ik mijn eigen verhaal las. Dus daar wil ik nu zsm van af want het is niet echt gezellig met mij nu en al een paar maanden. Daar had ik eerder geen last van maar vooral sinds Jikke er is ben ik best wel labiel. Het ene moment sta ik te stuiteren en het andere moment een zielig vogeltje. En een ontzettend kort lontje, zeg geen lontje :mrgreen: . En dat kan dus door de prednison komen, wat een troep.
Met de kindjes gaat het ook goed, Jikke tijgert al een beetje en de tandjes komen er aan. We zijn begonnen met vast voedsel maar moeten voorzichtig zijn ivm allergie. Ik moet er echt weer inkomen om hapjes te maken en te voeren. Chiel eet gewoon zelf en daar wen je heel snel aan. En ze groeit als kool, nu maatje 74/80 soms 86, Chiel had dat toen hij 1 1/2 was! Maar ja die is dan ook aan de kleine kant, heeft nu 86/92 en soms 98. Nog 4 maanden en dan is ze al weer 1!
Mijn man heeft een jaarcontract gekregen en dat terwijl ze toch aan reorganiseren zijn! Zou het dan nu eindelijk een keer goed blijven gaan op het gebied van werk?
Hij heeft het iig heel erg naar zijn zin, wel superdruk maar dat is dan niet zo erg.
Tja dus hier is het eigenlijk wel positief allemaal, hopelijk zet dat door in 2012!
Noekie
Lid

Reumavorm: artritis psoriatica

Berichtdoor Blaine » vr dec 16, 2011 4:20 pm

Wat een heerlijk berichtje van je, geweldig dat het zo goed met je gaat, hopelijk blijft dat zo!!
Jeemig Jikke over 4 maand alweer 1 dat gaat ook veel te snel, heerlijk dat ze al tijgert voordta je het weet stapt ze ook de kamer door.
Chiel echt nog maar zo klein :shock: , we zijn hier al over naar maat 104 want 98 past toch echt niet meer zo goed met alles,
Quinten groeit gewoon dom door, het is echt een beer van een vent, rond de 96 cm en 15 kilo :oops: , dus echt een grote man al.
Ik moest hem een tijdje terug legitimeren bij de ingang van ene speeltuin of hij echt nog geen 3 was, dat vond iktoch weliets te ver gaan
maar kun je nagaan hoe groot hij lijkt :oops: .
Ik wens jullie alvast fijne feestdagen en hoop dat de goede lijn in 2012 door zet!!!
Afbeelding
Blaine
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor Noekie » do jan 19, 2012 10:30 pm

TVNou hier een berichtje van uit het ziekenhuis waar ik sinds dinsdag lig. Sinds zondag was ik ziek en maandag dacht mijn man dat het misschienwel handig was om te meten,hetwas bijna 41 graden. En uiteindelijk naar dehuisartsenpost gegaan waar het werd afgedaan als een virusje. Toevallig belde mijn reumatoloog vooriets heel anders en die maakte zich toch welbezorgddus die heeft de huisarts ingelicht endie stuurde me naar de ehbo en nu lig ik hier. Heb 2 dagenantibiotica via infuus gehad en voel me een stuk beter. Maar wat het nu is, misschien wondroos want mijn buik en borst zit onder een rode pijnlijke uitslag. Er is een biopt afgenomen en maar afwachten. Maar er word ook gedacht aan sle omdat ik eenvlindervormige rode vlek in mijn gezicht heb. Ik en mijn moeder dachten er ook aan, zij heeft sle, dus daar word ook op geprikt morgen. Maar gelukkig voel ik me een stuk beter en hopelijk mag ik morgen naar huis met een kuurtje. Het jaar is hier dus goed begonnen :evil:. Nu ga ik stoppen want het typen op een ipad is toch wel anders, die mocht ik lenen omdat ik zielig was dat dan weer wel :mrgreen:
Noekie
Lid

Berichtdoor Blaine » za jan 21, 2012 3:00 pm

oei dat is niet zo fijn zeg, gatsie en dan dat afwachten op de uitslag.
hopelijk ben je snel were thuis met een goede uitslag en iets wara goed wat aan te doen is.
succes!!!
Afbeelding
Blaine
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor Noekie » wo feb 22, 2012 2:54 pm

En nu nog even in mijn eigen topic iets schrijven.... Ik ben inmiddels al weer een paar weken thuis na mijn onverwachte ziekenhuisopname. Er is helemaal niets uitgekomen. Alleen een hoge bezinking/CRP, ja duh dat is niet echt iets nieuws voor mij. Dus ze houden het definitief op wondroos. de plek waar die uitslag zat is nu helemaal vergeven van de psoriasis plekjes. Maar gelukkig heeft mijn opname me wel een goede dermatoloog opgeleverd. Ik heb nu dovobeth gekregen voor mijn huid en als ik het trouw smeer (ben ik heel goed in ahum) dan gaat het best goed. Ik had een ontstoken ringvinger, al sinds december, en daar is 2 weken geleden een injectie in gezet en daar is het ook goed van opgeknapt! Alleen met dit wisselende weer heb ik wel meer last van pezen/aanhechtingen. Maar al met al is het dus wel te doen. We zijn wel allemaal ziek geweest sinds mijn ontslag. Jikke werd ziek toen ik in het zkhs lag. Chiel toen ik thuiskwam. Die stak vervolgens Jikke weer aan en toen waren mijn man en ik inmiddels ook aangestoken. Er zijn hier wat verpakkingen zakdoekjes, neusspray en zetpillen doorheen gegaan zeg! Ik kan nu wel aan iedereen Luuf voor de kleintjes aanbevelen. Dat helpt echt tegen verstopte neusjes 's-nachts. dan kan iedereen tenminste redelijk rustig slapen. Jikke gaat ineens heel hard. Ze tijgert al een maand of 2 en begint nu op haar knietjes te wiebelen en af en toe een heel klein stukje kruipen. Ze trekt zich op aan de tafel en de speelgoedbakken en valt dan dus ook regelmatig hard met haar hoofd op de tegelvloer. Ik moet nu ook weer alles verder op de tafel zetten anders heeft ze het te pakken. Daar ben ik niet meer aan gewend, was bij Chiel ook zo maar je vergeet die dingen zo snel....En ik krijg veel complimenten over Chiel zijn praten. Hij schijnt dat voor zijn leeftijd heel goed te doen. Doet hij ook eens een keer iets sneller ipv langzamer dan de "standaard" :lol: .
Ik heb inmiddels ook weer een schoonmaakster dus mijn huis ziet er nu ook weer toonbaar uit en, nog beter, is nu ook voorbereid op een rondkruipende dreumes!
Ik heb btw nu ook een smartphone en ben inmiddels verslaafd aan wordfeud... ken je die reclame op t.v. van nu? Dat zouden wij kunnen zijn hahaha! Je kunt natuurlijk ook gewoon scrabbelen maar dit is veel leuker. Ach het houdt je bezig.....
Tja verder valt er niet veel meer te melden en hopelijk houdt deze stijgende lijn aan!
Noekie
Lid

Vorige

Keer terug naar Zwangerschap en reuma