@Prisilla, jij spreekt ook alleen vanuit jouw standpunt, en ik kan ook alleen vanaf het mijne kijken.
En een forum is om ervaringen te delen en dit is mijn ervaring.
En nu ben ik er ook wel klaar mee.
@Puntje, tja dat schip dat is misschien wel een versterker.
Maar helaas kan ik er niet gewoon vanaf gaan en aan de wal gaan wonen.
Het is ons bedrijf en al ons vermogen zit erin.
Het staat inmiddels wel te koop, maar door de crisis is de handel in schepen erg slecht, net als met huizen en alles eigenlijk.
Zodra het verkocht is gaan we vertrekken uit nederland en in een warm land wonen, mijn man heeft werk aangeboden gekregen in warme oorden en voor mij is dat ook beter.
Maar goed, voorlopig hebben we het schip nog en kunnen we alleen wachten tot er een koper komt.
@AP, na de Simponi (biological nr.3) zie ik niet zoveel mogelijkheden meer.
Reumatoloog spreekt nog over infusen, maar volgens mij is dat alleen maar meer van hetzelfde wat niet werkt.
Als 3 biologicals niets doen, waarom zou nr. 4 dat wel doen.
Ik had me aangemeld ook voor de chip, helaas niet uitgekozen.
Ik ben zelf een beetje ten einde raad en weet niet wat te doen nog.
Ik kan alleen maar hopen dat de Simponi nu eindelijk wel aanslaat, maar tot nog toe word het alleen maar erger allemaal.
Af en toe zeg ik tegen mijn man, ik laat me opnemen in het ziekenhuis, dat ze maar eens een oplossing zoeken.
Maar dat kan natuurlijk helemaal niet.
Al was ik maar gewoon eens een paar maanden onstekingsvrij, of alleen al eens mijn knieen een tijdje....dat leek me heerlijk!
Want als die knieen nog erger worden dan kan ik niet meer lopen, ik heb er nu al moeite mee soms.
Maar goed de reumatoloog heeft me nog niet opgegeven, dus zal ik dat zelf ook nog maar niet doen.