Sorry voor de hele late reactie. Mijn zwangerschap gaat helaas niet soepel. Ik heb vanaf week 5 tot en met week 16 non stop bloedingen gehad. Daarna was het even weg. Net toen ik opgelucht adem wilde halen kreeg ik met week 18 een hele fikse bloeding, zo erg dat we eigenlijk zeker wisten dat het helemaal mis was. Maar de echo die even later in het ziekenhuis gemaakt werd liet een lekker buitelende baby zien

Ben nu bijna 23 weken zwanger en in de laatste weken twee keer onwel geworden ivm lage bloeddruk en daardoor een keer op de spoedeisende hulp beland. En ik moet straks weer voor controle want ik heb het hele weekend flink buikpijn gehad. Daarbij voel ik de baby nog steeds niet bewegen...
Al met al: de baby doet het goed, maar wat een stress zeg! Ik heb er echt last van en heb eigenlijk nog geen moment kunnen genieten van m'n zwangerschap. Er is elke keer wel wat waardoor ik weer naar het ziekenhuis moet. Maar goed, ik ben nog steeds wel heel blij dat ik zwanger ben en hoop zo dat het allemaal toch goed komt

Edit: volgens mij was het al duidelijk maar de baby doet het gelukkig wel heel goed. Alle controles tot nu toe waren super.