Sulfasalazine?

In dit forum kan worden gepraat over reuma hebben en zwanger willen worden of zijn.

Moderator: Martijn

Re: Sulfasalazine?

Berichtdoor Blaine » zo aug 05, 2012 4:23 pm

Ik weet hoe het is zulke keuzes te moeten maken :( , en dan hebben wij gelukkig al een lief mannetje dus dat zal nog stukken zwaarder zijn misschien anders toch eens overleggen of je geen enbrel door kunt gebruiken want dat lees en hoor je ook steeds meer.
Afbeelding
Blaine
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor AP 1978 » di aug 07, 2012 12:58 pm

Bah, wat naar! Sterkte!
AP 1978
Lid

Reumavorm: AP

Berichtdoor Gigi » di aug 14, 2012 4:04 pm

Wat rot dat het niet goed met je gaat! Ik hoop dat het snel verbetert en dat je snel zwanger mag zijn! Is het inderdaad geen optie wat Blaine schrijft, om enbrel of humira te gebruiken?
Gigi
Lid

Berichtdoor Helpbrand » di aug 14, 2012 4:15 pm

Het gaat nog steeds niet denderend qua gezondheid, maar........ik ben zwanger! Weet t echt net :) nu maar hopen dat m'n reuma zich ook snel wat meer gaat gedragen. Spannend allemaal. Dat t nog zo snel is gelukt is bijzonder, we hadden dit niet veel langer meer vol kunnen houden. Nu maar hopen dat het allemaal goed mag gaan. Heb 10 september de eerste echo en controles.
Helpbrand
Lid

Berichtdoor Lavender » di aug 14, 2012 4:36 pm

Oooooo gefeliciteerd!!!!! Ik hoop dat jij je ook wat beter mag gaan voelen. Sterkte!
If you don’t like something, change it. If you can’t change it, change your attitude.
- Maya Angelou
Lavender
Lid

Reumavorm: R.A. & Fibro

Berichtdoor Blaine » di aug 14, 2012 5:13 pm

Wat een super nieuws,gefeliciteerd!!!! Hopelijk wordt de reuma nu ookiets rustiger
Afbeelding
Blaine
Lid

Berichtdoor AP 1978 » di aug 14, 2012 7:43 pm

JAAAAAAAA!!! Gefeliciteerd! Hopelijk verminderen je klachten nu, maar als dat niet zo is, is het vast beter te dragen nu je weet dat je zwanger bent...
AP 1978
Lid

Berichtdoor marjolijn71 » di aug 14, 2012 9:52 pm

gefeliciteerd.
marjolijn71
Lid

Reumavorm: artritis psoriatica

Berichtdoor Gigi » do aug 16, 2012 10:14 am

Woehoe!!!! Proficiat!!! Stuur wat van je zwangerschapshormonen mijn kant op, zodat het bij mij ook snel raak mag zijn :)
Gigi
Lid

Berichtdoor Priscilla© » ma aug 20, 2012 10:00 am

gefeliciteerd!! geniet er lekker van! ik duim met je mee.
Priscilla©
Lid

Reumavorm: R.A.

Berichtdoor AP 1978 » wo okt 31, 2012 2:18 pm

Hoe gaat het met jou en je zwangerschap?
AP 1978
Lid

Berichtdoor Helpbrand » ma dec 24, 2012 11:12 am

Sorry voor de hele late reactie. Mijn zwangerschap gaat helaas niet soepel. Ik heb vanaf week 5 tot en met week 16 non stop bloedingen gehad. Daarna was het even weg. Net toen ik opgelucht adem wilde halen kreeg ik met week 18 een hele fikse bloeding, zo erg dat we eigenlijk zeker wisten dat het helemaal mis was. Maar de echo die even later in het ziekenhuis gemaakt werd liet een lekker buitelende baby zien :)
Ben nu bijna 23 weken zwanger en in de laatste weken twee keer onwel geworden ivm lage bloeddruk en daardoor een keer op de spoedeisende hulp beland. En ik moet straks weer voor controle want ik heb het hele weekend flink buikpijn gehad. Daarbij voel ik de baby nog steeds niet bewegen...
Al met al: de baby doet het goed, maar wat een stress zeg! Ik heb er echt last van en heb eigenlijk nog geen moment kunnen genieten van m'n zwangerschap. Er is elke keer wel wat waardoor ik weer naar het ziekenhuis moet. Maar goed, ik ben nog steeds wel heel blij dat ik zwanger ben en hoop zo dat het allemaal toch goed komt :)

Edit: volgens mij was het al duidelijk maar de baby doet het gelukkig wel heel goed. Alle controles tot nu toe waren super.
Laatst bijgewerkt door Helpbrand op ma dec 24, 2012 11:31 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Helpbrand
Lid

Berichtdoor Hermione » ma dec 24, 2012 2:04 pm

Sjonge, wat een gedoe en gestress. Gelukkig gaat het met de baby goed, en ik hoop van harte (!!) dat dat zo blijft. Maar ik hoop ook dat het voor jou zelf wat rustiger gaat worden, want zwanger zijn is al zwaar genoeg zonder dit allemaal erbij. Ik vond dat ik die keren in 9 maanden me steeds ouder ging voelen, tot ik na de bevalling weer opknapte en mezelf weer werd. Zelf had ik in die tijd ook nergens last van qua klachten waarvoor ik hier op dit forum rondloop, en de laatste keer heb ik dat daarna nog bijna 2 jaar weten te rekken door ruim 1,5 jaar borstvoeding te geven...
groetjes, en veel sterkte,
Hermione
Hermione
Lid

Reumavorm: sarcoïdose dvn

Berichtdoor Henk » di dec 25, 2012 4:51 am

Na bijna 23 weken je baby niet voelen bewegen lijkt me, zeker na wat jij allemaal hebt meegemaakt, ook extra stresserend.
Me nog goed herinnerend wat het voor mijn vrouw betekende, hoop ik dat er binnenkort wat inwendige onrust komt.
Hoe dan ook sterkte toegewenst en een verder zo goed mogelijk verlopende zwangerschap.
Met vriendelijke groet,
Henk.
'Tous les hommes sont mortels' ('Alle mensen zijn sterfelijk') van Simone de Beauvoir. Gelukkig wel!
Henk
Lid

Reumavorm: reumatoide artritis

Berichtdoor Lavender » di dec 25, 2012 12:43 pm

He meis, wat naar voor je!
Ligt je placenta misschien voor in de baarmoeder? Dat komt niet zo heel vaak voor maar kan wel een reden zijn dat jij je kindje niet zo veel voelt terwijl het wel gezond lijkt te zijn. Ook komt het dan voor dat vrouwen vaker last hebben van een te lage bloeddruk.
Ik hoop echt voor je dat je nu wat meer kunt gaan genieten!
If you don’t like something, change it. If you can’t change it, change your attitude.
- Maya Angelou
Lavender
Lid

Reumavorm: R.A. & Fibro

VorigeVolgende

Keer terug naar Zwangerschap en reuma