Ook ik kijk niet meer zo vaak op dit forum, maar wat leuk om te lezen dat je weer zwanger bent Helpbrand! Hopelijk gaat met de zwangerschap alles goed en zijn je klachten inmiddels wat verminderd. Inmiddels heb je als het goed is de 20 weken echo gehad dus weet je hopelijk wat meer over het effect van de mtx.
AP1978, fijn dat het met jou zo goed gaat. En ook weer een spannende tijd dus, met weer proberen zwanger te raken. Leuk allemaal

Met mij gaat het ook goed, mijn dochter is nu bijna 20 maanden. De eerste weken leken mijn klachten weg te blijven, maar toen kwam alles helaas in razendsnel tempo terug. Ik ben uiteindelijk na zes maanden met Cimzia begonnen, toen ik mijn dochter nauwelijks meer optillen en moest ik dus echt iets gaan gebruiken. Eigenlijk raadde de arts toen ook weer mtx aan, maar dat wilde ik niet, ivm borstvoeding, maar ook omdat ik altijd zo'n last had van de bijwerkingen en geen zin had als we ooit voor een tweede gaan weer met die 3 maanden wachten te zitten. Op zich gaat het nu redelijk met alleen de Cimzia, hoewel het wel weer iets aan het verergeren is helaas. Verder nu nog geen plannen voor een tweede hoor, maar als het ooit zover komt zou ik het net doen zoals AP1978 beschrijft, Cimzia gebruiken in elk geval tot aan de positieve test.