Zwanger na gebruik mtx

In dit forum kan worden gepraat over reuma hebben en zwanger willen worden of zijn.

Moderator: Martijn

Re: Zwanger na gebruik mtx

Berichtdoor Danielle76 » do jul 18, 2013 10:10 pm

Oooeeehh ben benieuwd wat het word. Wij gaan 5 augustus naar dokter papa om te kijken wat het word. Mn zoons vinden het ook super spannend, ze hopen op een zusje hahaha
Gister hebben we de combinatie test gehad omdat ik 37 ben.
Heel spannend.
Maar we hebben zo'n fantastische goeie uitslag gehad, beter dan dit was er niet te behalen zei ze.
Kon de uitslagen vergelijken met een meisje van 15 jaar :)
Een vlokkentest werd zelfs afgeraden :D
Dus na een rot periode, gaan we nu genieten van dit mooie wonder

Nog 1 dag werken en dan vakantie!!
Ik vind het warme weer wel heel lekker, maar door m'n zwangerschap krijg ik nu wel dikke voeten gggrrrr hahaha
Ach ja......

Doeiiii 8)
Danielle76
Lid

Reumavorm: reumatoïde artritis

Berichtdoor Bloemeke84 » wo jul 24, 2013 2:25 pm

Dat is dan aftellen tot 5aug.
Die laatste week ging zooo traag. Maar nu super fier en blij want ik december een kleine prinses erbij!
Bloemeke84
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor Danielle76 » do jul 25, 2013 10:24 am

Bloemeke84 schreef:Dat is dan aftellen tot 5aug.
Die laatste week ging zooo traag. Maar nu super fier en blij want ik december een kleine prinses erbij!

Een meisje! Wat leuk. Wij hopen hier allemaal op een meisje.......hebben al 2 jongens en die roepen ook steeds ; hoop zo dat we een zusje krijgen haha
Succes verder
Danielle76
Lid

Berichtdoor Bloemeke84 » ma aug 05, 2013 11:44 am

En??? :D
Bloemeke84
Lid

Berichtdoor Danielle76 » ma aug 05, 2013 7:56 pm

Bloemeke84 schreef:En??? :D

Een JONGEN!!! Hahaha. Overduidelijk. Dus ik heb hier nu echt een mannenhuis :P
Alles was helemaal goed met het ventje. Groeit goed. Geen rare dingen. Dus helemaal compleet <3
Danielle76
Lid

Berichtdoor Bloemeke84 » do aug 08, 2013 9:13 am

Proficat Daniëlle! Zolang ze maar gezond zijn kunnen we ons niet meer wensen hé.
Inderdaad een echt mannenhuis, ook wel leuk denk ik :)
Bloemeke84
Lid

Berichtdoor Danielle76 » do aug 08, 2013 6:39 pm

Bloemeke84 schreef:Proficat Daniëlle! Zolang ze maar gezond zijn kunnen we ons niet meer wensen hé.
Inderdaad een echt mannenhuis, ook wel leuk denk ik :)

Zo is het. Mannenhuis heeft idd ook wel wat. Maar al die testosteron in huis is ook niet altijd leuk haha en wat denk je straks van al die schoondochters straks :econfused: haha

Wanneer ben jij uitgerekend? En gaat alles goed? Ik heb gelukkig niet zoveel last van m'n reuma.
Danielle76
Lid

Berichtdoor Bloemeke84 » ma aug 12, 2013 8:41 am

Wat fijn dat je niet al te veel last hebt! Hopelijk blijft het zo.
Bij mij was het enkele dagen beter, maar we zijn nu begonnen aan de kinderkamer en ik help nochtans niet veel maar kan al enkele dagen niet uit de voeten. Vooral mijn handen doen vreselijk veel pijn en ik mank ook.
Komt er nog eens bij dat de kleine meid zich precies enkel 's avonds laat laat voelen. Dus ja ik wacht meestal tot 23u met naar bed te gaan en dan begint ze meestal direct te stampen :ebiggrin: , mijn vriend kan het ook al zien. Dan liggen we er zeker nog een half uur naar te kijken. En dan ben ik 's ochtends kapot hé, sta al op om 6u. Dat is natuurlijk mijn eigen schuld :lol: maar ik wil gewoon genieten van haar trapjes en dan ben ik weer gerustgesteld.
Ze zou rond midden december geboren worden.
Bij jullie? In februari ergens?
Bloemeke84
Lid

Berichtdoor Danielle76 » ma aug 19, 2013 12:42 pm

Oh dat is wel balen joh. Hoop voor je dat het wel beter gaat worden. het mank lopen herken ik wel, want Ik heb wel last van mij knieën en enkels. En de nodige opstart problemen na het slapen. Want dat doe ik wel slecht. Maar ja..... Verder voel ik me prima, eigenlijk net zoals bij mijn andere 2 zwangerschappen. Ik voel hem wel licht bewegen en soms schoppen, maar hij slaapt veel volgens de verloskundige haha Voor mijn vriend is het wachten op de eerste schopjes....
Ik ben 28 januari uitgerekend. Dus nog even geduld
Danielle76
Lid

Vorige

Keer terug naar Zwangerschap en reuma