Hoe lang MTX gestopt? En kind gezond?

In dit forum kan worden gepraat over reuma hebben en zwanger willen worden of zijn.

Moderator: Martijn

Hoe lang MTX gestopt? En kind gezond?

Berichtdoor Zizly » do dec 20, 2012 7:31 pm

Voor een beetje meer duidelijkheid te krijgen zou ik graag willen weten
hoe lang je bent gestopt met de MTX en of je daarna een gezond kind hebt gekregen?

Heb zelf een eigen topic (6 maand MTX stoppen) maar denk dat ik op deze manier meer reacties krijg.
Misschien dat jullie mij kunnen helpen met onze keuze over het aantal maanden stoppen voor zwanger raken!

Heel erg bedankt alvast!
Groetjesss
Zizly
Lid

Reumavorm: RA

Re: Hoe lang MTX gestopt? En kind gezond?

Berichtdoor Blaine » do dec 20, 2012 9:09 pm

3 maand gestopt met mtx, anderhalf met meloxicam en na het wachten nog 1x ongesteld geweest e toen was ik zwanger.
Mijn zoontje is ondertussen een kerngezond mannetje van 3 :wink:. Ik had ook al gereageerd op je andere topic maar ik zeg echt ga er voor waarom langer door knoeien dan nodig is, .
Afbeelding
Blaine
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor AP 1978 » vr dec 21, 2012 11:35 am

Het is heus gewoon 3 maanden hoor! Dat advies geven ze andere vrouwen echt niet als het niet veilig zou zijn.
AP 1978
Lid

Reumavorm: AP

Berichtdoor AP 1978 » vr dec 21, 2012 11:42 am

...En voor je daar ook aan gaat twijfelen: Ik heb gedurende de hele zwangerschap 2000 mg Sulfasalazine per dag gebruikt en een kerngezonde dochter gekregen. Ik was wel onder controle (en ben bevallen) in het ziekenhuis, maar dat was meer omdat ik, als ik heel veel klachten zou krijgen, misschien toch aan de prednison moest.
AP 1978
Lid

Reumavorm: AP

Keer terug naar Zwangerschap en reuma