Even voorstellen

In dit forum je terecht met vragen over (poly-)artrose.

Moderator: Martijn

even voorstellen

Berichtdoor ilsemestreech » za okt 09, 2010 1:56 pm

Ik zal mezelf even voorstellen.Ik ben Ilse wolters ben 40 jaar, ben getrouwd moeder van 2 tienerdochters en woon in Maastricht. Na jarenlang sukkelen met mijn gezondheid weet ik sinds okt 2010 weet ik dat ik artrose in mijn nek, rug en knieën heb.Verder heb ik ook sinds een aantal jaren fibromyalgie erbij. Ik ben nu bijna 1 maand thuis met pijn en ook een depressie (door meerdere gebeurtenissen achter elkaar ). Ik werk al 17 jaar in de thuiszorg/
schoonmaak maar ik kreeg van de reumatoloog het advies dat ik oa op zoek moet gaan naar werk dat minder belastend is, fysiotherapie, psychische hulp en naar een diëtiste moet. De werkgever heeft niet veel begrip en dacht dat ik met 2 weken rust wel weer kwam werken . nou niet dus ik zit aan de anti depressiva, zaldiar 3 x p dag ,bloeddruk verlagers ,maag tabletten en slaap pillen . Ik heb ook last van paniek aanvallen maar dat komt meer door mijn depressie. Ik heb niemand in mijn buurt waarmee ik over artrose en fibromyalgie kan praten. Ik heb 1 goede vriendin en gelukkig een partner die dag en nacht voor me klaar staat. En ook 2 engeltjes van dochters. Maar veel mensen tonen geen begrip omdat ze niets aan je kunnen zien en vinden je en zeur ed . Auto rijden kan ik op dit moment niet ivm de pijn en pillen. Ik slaap heel slecht en heb veel pijn. Heb nu ook een nieuw kussen gekocht en hoop dat dat ook helpt.Ik ben op zoek naar lotgenoten om ervaringen mee te delen mag via hyves,email . Maar is ook leuk als je in de buurt zou wonen.
Gr Ilse wolters
ilsemestreech
Nieuw lid

Reumavorm: atrose

Re: even voorstellen

Berichtdoor eme » zo okt 10, 2010 8:35 pm

welkom hier Ilse
sterkte meid
kom ook eens in het reuma kroegje
groeten Eme
eme
Lid

Reumavorm: RA

Re: even voorstellen

Berichtdoor josephina » zo okt 10, 2010 10:26 pm

Hoi ,ik heb ook fibro,atrose en reumatische artrites.
Ik ben 60 jaar en woon ook in maastricht.
Als je wilt kan ik je toevoegen op mijn Hyves.mijn naam is daar Els Hegger
Groetjes
josephina
Lid

Reumavorm: RA en artrose

Keer terug naar Artrose