Weer naar de reumatoloog.

In dit forum je terecht met vragen over (poly-)artrose.

Moderator: Martijn

Weer naar de reumatoloog.

Berichtdoor anitatwo » ma okt 18, 2010 6:12 pm

Morgen is voor mij de dag, na 2 x de laatste x 2 jaar geleden, weer naar de reumatoloog.
De laatste x weer terug naar de huisarts, met als voordeel, Arthrotec, die goed hielp en af en toe kon ik een tijdje ermee stoppen.
Nu niet meer, maar ook gaat de pijn erdoor heen.
Verder had ik van oa mijn rug foto gehoord dat daar niks op was te zien van de huisarts, terwijl de reumatoloog in een brief vermelde dat er wel
slijtage en spondylitiesche haakjes waren te zien ??!!!
Ondertussen meer slijtage aan de rechtervoet, en ook de linkervoet , officieel heet het dat beginnende arthrose aan mijn rechter grote teen heb.
Maar heb enorm veel pijnklachten aan de handen en polsen , wat minder nu ik weinig of geen gitaar meer speel.
Mijn nek en schouders doen ook al jaren mee,maar nog nooit op de foto geweest.
Pas nog s'nachts heftige pijn met uitstraling tot in de vingertoppen gehad, ws een beknelde zenuw door mischien slijtage?!

veel geloop is ook pijnlijk en ja spannende dag, wat zal het zijn , maar dit keer heeft de huisarts me zelf gestuurd.
Anitatwo
anitatwo
Lid

Re: Weer naar de reumatoloog.

Berichtdoor sannie1969 » ma okt 18, 2010 6:51 pm

Succes morgen, schrijf al je vragen alvast op een briefje
en neem ook een briefje mee waarop staat welke medicijnen je gebruikt.
altijd handig.
zelf moet ik morgen ook naar de reumatoloog, mijn briefje ligt al klaar :ewink:

groetjes san
sannie1969
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor anitatwo » di okt 19, 2010 11:45 pm

Viel niet echt tegen, de andere 2 x , stuurde hij me weer naar de huisarts,
Maar nu moet ik fotoos v/d nek laten maken en vanalles en nog wat bloed laten prikken.
Hij zei wel niks nieuws te ontdekken , en over de brief van de podotherapeut zei hij dat ik daarvoor bij de orthopeed moet zijn.
Even gelezen en ja wel heftige thermen en kreten., vandaar de dagelijkse pijnlijke voeten.
Door dat we gestoord werden midden in mijn verhaal en de brief v/d podotherapeut zoek was eerst,
werd ik uit mijn verhaal gehaald , toch nog het een en ander vergeten , maar ik heb nog een kans over een week
of 3, hij vond dat mijn nek toch wel stijf overkwam :econfused: ik dacht dat tie nog wel behoorlijk normaal bewoog.

Nooit zo over gehad met de fysio eigenlijk hoewel hij wel mijn nek telkens los maakt......

Groetjes en hoe was het met jou bezoek aan de reumatoloog????
anitatwo
Lid

Berichtdoor sannie1969 » wo okt 20, 2010 7:27 pm

Mijn bezoek was ook positief, alle bloeduitslagen waren goed.
crp blijft 12 en die moet eigenlijk onder de 10, maar dat lukt gewoon niet
verder gewoon zo doorgaan omdat ik me er redelijk goed bij voel,
en hoe minder medicijnen, hoe beter he!

ik heb een uitslag op mijn voet en die is waarschijnlijk onderdrukt geweest door de prednison,
nu ik daar vanaf ben, komt het in alle hevigheid terug, maar dat is gevalletje huisarts, zei de reumatoloog.

23 december heb ik weer een afspraak bij de Koa en mag ik uitgebreid op de foto :ewink:

tja, het is de ene dag gewoon beter dan de andere en daar moet ik gewoon rekening mee houden,
dan gaat alles goed.

groetjes san
sannie1969
Lid

Reumavorm: RA

Keer terug naar Artrose