Reumatoloog geweest.

In dit forum je terecht met vragen over (poly-)artrose.

Moderator: Martijn

Reumatoloog geweest.

Berichtdoor anitatwo » za nov 13, 2010 10:26 am

Terug van de reumatoloog, nog helemaal beduust, had om de brief gevraagd van de huisarts, kreeg dezelfde als de arts naar de huisarts
zal doorsturen, staat erop geen nieuwe bevindingen, terwijl de uitslag van de nekfotoos die toch wel gaven :|
Want hij heeft het besproken met mij en zelfs laten zien en ik kon ook zien dat er bij de een al een behoorlijke ''haak zat''
die zal dan terzijnertijd wel vast gaan zitten was zijn opmerking.....
en bij de wervel erboven ook wat bezig was ........kalk afzetting bij mijn ? strottenhoofd???/maar omdat ik nog geen krakende stem heb is dat
nog niks bijzonders,,,,,volgens hem, kan hij dus niks voor me doen , Even aankijken hoe het is zonder Arthrotec, het lijkt alsof dit niet meer werkt.
Wat mijn handen betrefd,waren er wel in enkele flexoren kleine noduli voelbaar wat een triggerfinger kan gaan worden, maar daar is pas wat aan te doen als ze vast blijven zitten [haperen]nog meer verbazende opmerkingen, :| ga even laten bezinken , en even navragen hoe dat zit met zijn informatie aan de huisarts, op fotoos van 2000 was er al duidelijk arthrose in de r grote teen zicht baar, nu staat er in de brief, pijnlijke tenen [inmiddels beide voeten]
zonder synovitis of evidente Arthrose :(
Maar wat wel blijft is het tendinomyogeen pijnbeeld....

ik kreeg geen antwoord op mijn verergerde pijnklachten stijfheid in de handen, moet eigenlijk steunkouzen aanvragen, maar s'morgens al bij het nog in bed liggen al pijn, handen, armen schouders, maar ook overdag de pijn bij mijn knieen, kan al jaren geen kniekous verdragen, en zou dan een steunkous zker niet verdragen.......ik kan niks met een antwoord ''het is of het een of het ander''

Anitatwo
anitatwo
Lid

Keer terug naar Artrose