Wie weet er raad

In dit forum je terecht met vragen over (poly-)artrose.

Moderator: Martijn

wie weet er raad

Berichtdoor bilderberg » do maart 17, 2011 10:45 am

Ik loop al 2 jaar met klachten aan mijn handen,links meer dan rechts, ben eindelijk naar het ziekenhuis gegaan voor onderzoeken, maar heb het idee dat ze niet weten waar ze naar moeten zoeken. Geen reuma in het bloed, foto en mri scan wijst uit dat er beginnende artrose in de vingers en nek zitten en beginnende botontkalking.maar dit kan niets met de klachten te maken hebben zegt de dokter heb geen tunnelsyndroom. met toeval is er een cyste in mijn handpalm gevonden(precies de hand waar ik de meeste last van heb)maar dat is de reden niet zegt de dokter.klachten zijn s,ochtends en s,avonds dikke stramme vingers continu een zeurderige pijn. als ik met me handen werkt heb ik het meeste last en word er s,avonds op afgestraft.pijn en krachtverlies, dokter heeft mijn krachtverlies gecheckt doordat ik met mijn vingertoppen tegen de zijne moest duwen, waarop hij zei je hebt geen krachtverlies, duh krachtverlies met boodschappen doen, ik doe al 2 jaar boodschappen met een boodschappen wagentje omdat ik het niet kan tillen, lijkt wel of mijn armen en handen worden afgescheurd.een cola fles dop krijg ik niet opengedraaid.stofzuigen dweilen is een straf, ik ben pas 44 jaar weet iemand raad
bilderberg
Nieuw lid

Reumavorm: niet bekend

Re: wie weet er raad

Berichtdoor duime-lotje » do maart 17, 2011 4:09 pm

Hallo,

ik ben natuurlijk geen dokter, maar kunnen de klachten niet uit je nek komen?
Zo klinken jouw klachten wel.
ben je met de klachten wel eens bij een neuroloog geweest?

gr. Ilse
duime-lotje
Lid

Reumavorm: relapsing polychondr

Re: wie weet er raad

Berichtdoor bilderberg » do maart 17, 2011 5:48 pm

hallo Ilse, ik ben eerst naar de reumatoloog geweest en daarna naar de orthopeed en die stuurde mij weer door naar de neuroloog, deze vind mijn klachten vreemd hij kan niet precies zeggen wat het is, ik kreeg een onderzoek voor tunnelsyndroom, niet omdat hij dacht dat ik het had maar om het uit te sluiten, nu krijg ik een spieronderzoek omdat er verminderde spieractiviteit is, komt daar niets uit dan word ik weer terug verwezen naar de orthopeed, ik voel mij net een aanstelster, ik kan mijn klachten heel goed uitleggen, ik voel het echt in mijn botten, maar het lijkt wel of hun er geen touw aan vast kunnen knopen. gr. Marga
bilderberg
Nieuw lid

Reumavorm: niet bekend

Keer terug naar Artrose