knie prothese

In dit forum je terecht met vragen over (poly-)artrose.

Moderator: Martijn

knie prothese

Berichtdoor josephina » vr jul 20, 2012 1:45 pm

Ik sta op de wachtlijst voor een knieprothese.
Heb Atrose,RA en fybro.
Ik ben heel erg bang voor de operatie.
Wie kan me geruststellen?
josephina
Lid

Reumavorm: RA en artrose

Re: knie prothese

Berichtdoor josephina » vr jul 20, 2012 4:56 pm

Niemand???????
josephina
Lid

Berichtdoor josephina » za jul 21, 2012 9:35 am

Jammer,dat ik geen reacties krijg.
Is er nog een ander forum,waar wel gereageerd word?
josephina
Lid

Berichtdoor laila » za jul 21, 2012 9:57 am

Ik kan begrijpen dat je ,je erg druk en bezorgd bent over de operatie!
Ik heb zelf geen ervaring met protheses,maar het lijkt mij een wel overwogen keuze van de arts en ik ga er van uit dat jij en de artsen niet over
eendaags ijs zijn gegaan.

De artsen zijn tegenwoordig heel goed in het uitvoeren van zulke operaties en ik probeer je dan ook op deze manier wat gerust te stellen.

Ga er van uit dat je probleem wordt opgelost! en dat het weer nieuwe perspectieven brengt voor de toekomst!

Verder raad ik je aan om te googlen op ervaringen van mensen die dit hebben ondergaan,wellicht zal je dan de informatie vinden die je nodig hebt.
Lees zowel de eventuele negatieve en positieve reacties en hopelijk,voor jou,krijg je dan meer steun..die je nodig hebt.

Laila
laila
Lid

Reumavorm: reuma sle

Berichtdoor puntje » za jul 21, 2012 11:38 am