Synofit en artrose

In dit forum je terecht met vragen over (poly-)artrose.

Moderator: Martijn

Synofit en artrose

Berichtdoor marly scholten » ma sep 02, 2013 8:24 pm

In de periode van de overgang heb ik diverse pillen en poedertjes geslikt voor het stramme gevoel wat ik had. Via een kennis ben ik Synofit gaan gebruiken. Het was best prijzig , na een maand voelde ik niet echt verbetering . Wondermiddelen bestaan natuurlijk niet. Zou ik het opgeven of een tweede dure fles bestellen , ik besloot het een kans te geven. Op het moment dat ik er niet meer zo mee bezig was maar wel trouw de lepels Synofit bleef innemen kwam het besef dat ik soepeler uit bed kwam , mijn vingers minder pijn deden.....uh..toch een beetje een wondermiddel...het werkt echt !!! Ik ben er blij mee. Groet , Marly Scholten.
marly scholten
Nieuw lid

Reumavorm: artrose

Re: Synofit en artrose

Berichtdoor Tilia » vr apr 18, 2014 1:04 am

Hallo Marly, ben je nog steeds enthousiast over Synofit?Ik struin internet af :egeek: op informatie over (poly) artrose, en kwam ook op Synofit uit.Pas toen ik er over las op een Bechterew site begon ik er in te geloven.De prijs van de groenlipmossel curcamine is trouwens verlaagd naar 100 euro, dus dat is mooi .Ik begrijp uit jou verhaal dat je niet te snel moet afhaken als resultaat in eerste instantie uitblijft.Nou als het middel werkt spring ik een gat in de lucht!Ik ben er gisteren mee begonnen.Beste mensen u hoort nog van mij.
Tilia
Lid

Reumavorm: polyartrose

Berichtdoor Richard66 » za jun 21, 2014 5:08 pm

Misschien hebben jullie hier wat aan?
groenlipmossel. Lees vooral onder het kopje TIPS

en andere hopelijk ook nog.
Richard66
Nieuw lid

Reumavorm: AP

Berichtdoor tinus » za jun 21, 2014 6:14 pm

Henk schreef:Ik stop nu echt met reageren Afbeelding

Laten we het hopen :roll:
"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt".
Huub Buijssen.
tinus
Lid

Reumavorm: RA - AP

Berichtdoor Tilia » zo jun 29, 2014 12:21 pm

Ongeveer 2 maanden heb ik nu Synofit gebruikt, maar helaas kan ik er geen eenduidig antwoord geven of het werkt.(bij mij)
Ik ben deze maanden gewoon achteruit gekachelt, met name mijn nek en rug.Het kraakt, knakt en piept als een sneeuwbal die in elkaar gedrukt word, bovendien voel mijn wervels soms schuiven.(brrr)
Wel zag ik ook enige verbeteringen: ik ben sneller gaan lopen en loop vlugger de trap op .Mijn handen zijn er visueel op achteruitgegaan, maar ik kan nu makkelijker een draad door een naald doen.
Ook gebruik ik minder vaak mijn knuisten om b.v. een deur te openen of s nachts de dekens over me heen te trekken. Knieën en voeten lijken niet erg veranderd, heup eerder slechter.
En , toen ik Synofit 2 weken gebruikte, viel op dat de slepende bursitis in mijn heup snel een stuk beter werd.
Conclusie: op de plek waar de artrose zich het eerst manifesteerde, nl in de handen, lijkt Synofit wat te doen.Om zekerheid te hebben zou ik met het middel moeten stoppen, maar dat durf ik ook weer niet aan. Intussen heb ik wel veel andere dingen gedaan, want rustig afwachten tot ik totaal gesloopt ben doe ik nog niet.
In ons huis zijn allerlei aanpassingen gedaan, tevens heb ik mijn gedrag aangepast van tutututuut naar relaxed ter voorkoming van overbelasting.
Ik ben van BMI 24 naar BMI 20 gegaan(25 is beginnend overgewicht en 18 de ondergrens) omdat er een connectie is tussen vetweefsel en verergerde artrose.
Aan mijn huisarts heb ik oestrogenen gevraagd omdat er een relatie is tussen versnelde kraakbeenafbraak en overgang.
Dankzij dit forum kwam ik op http://www.stichtingmediwiet.nl/ (dank daarvoor) en gebruik CBD en THC olie tegen de pijn en slapeloosheid.
Toen vond ik dit artikel:
Is zinc the missing link for ostoearthritis therapies? http://www.sciencedaily.com/releases/20 ... 122354.htm .
Ik heb het mijn zoon laten lezen die bio-informatica studeert, en die heeft het origineel gekocht op zijn stage van Nature.
Twee weken terug ben ik op zink-arm dieet gegaan, in de hoop zo minder van de verwoestende zink in het kraakbeen te krijgen.
( Handig: http://www.voedingwaardetabel.nl), mijn huisarts vond dat oke, ik moet dat zinkarme dieet maar eens 2 jaar proberen.
Ik at juist veel zinkrijke voeding, ik dacht gezond bezig te zijn.
Tilia
Lid

Berichtdoor tinus » ma jun 30, 2014 3:07 pm

Tilia schreef:Dankzij dit forum kwam ik op http://www.stichtingmediwiet.nl/ (dank daarvoor) en gebruik CBD en THC olie tegen de pijn en slapeloosheid.

Hallo Tilia, wat fijn dat jij er baat bij hebt! Het is zo'n prachtig middel 8)
Zo jammer dat niet veel meer mensen het in elk geval eens probéren...
"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt".
Huub Buijssen.
tinus
Lid

Reumavorm: RA - AP

Berichtdoor Margriet 480 » ma jun 30, 2014 9:18 pm

Ik ben misschien van plan Synofit te gebruiken. Zijn er nog meer mensen die positief kunnen berichten over dit middel?
Margriet 480
Nieuw lid

Berichtdoor Tilia » ma jun 30, 2014 10:03 pm

Hallo Tinus, ja, en de plantjes staan al in de moestuin naast de tuinbonen.Wie mij een half jaar geleden mij verteld had dat ik dat zou gaan doen, zou ik ik voor gek hebben verklaard.
Hier heb ik ook nog een link voor artrose patiënten over cannabis dat wel eens toekomst zou kunnen gaan hebben:
http://www.sciencedaily.com/releases/20 ... 092722.htm
en over pijnstilling en ontstekingsremmend bij artrose: http://www.sciencedaily.com/release1401 ... /.ht201mNo
Laatst bijgewerkt door Tilia op di jul 08, 2014 12:01 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Tilia
Lid

Berichtdoor Tilia » ma jun 30, 2014 10:09 pm

Hallo Margriet, het valt mij op dat er op internet zo weinig mensen over Synofit schrijven, terwijl er toch vele gebruikers moeten zijn!
Half augustus worden de resultaten bekend van het onderzoek dat in het Gelderse vallei ziekenhuis word gehouden met Synofit.
Tilia
Lid

Berichtdoor marly scholten » wo aug 20, 2014 12:38 am

Hier nog even een reactie over het gebruik van Synofit.
Omdat ik het vrij prijzig vond werd ik door een kennis gewezen op potten met de groenlipmossel die voor 29 euro werden verkocht bij "de Tuinen"" Natuurlijk heb ik een pot gekocht . Helaas is niet ieder product met groenlipmossel van dezelfde kwaliteit. Bij mij werkte het niet. We blijven trouw aan Synofit. Iets wat goed bij je aanslaat ..... gewoon niets aan veranderen.....
Verder hoop ik dat anderen net als ik baat hebben bij Synofit ... verwacht niet dat na het slikken alle klachten verdwijnen , iets makkelijker de trap op en af lopen , meer kilometers maken op de fiets ,minder pijn bij het uitknijpen van de knoflookpers of het uitwringen van het werkdoekje , geweldig toch ?
marly scholten
Nieuw lid

Berichtdoor Huppeltutje » zo sep 14, 2014 12:36 pm

Ik heb zojuist een pot Groenlipmosseltabletten besteld via De Tuinen, helpen deze niet? :?
Huppeltutje
Nieuw lid

Reumavorm: spinaalkanaalstenose

Berichtdoor BertP » ma sep 15, 2014 5:01 pm

Ik heb de nodige middeltjes gebruikt zoals Synofit, groenlipmossel enz. maar ik heb geen verbetering gemerkt met deze middelen.
BertP
Nieuw lid

Reumavorm: Artrose

Berichtdoor Tilia » do okt 02, 2014 9:40 am

Over de uitslag van het onderzoek naar Synofit heb ik niets meer vernomen.
Hier uit heb ik in tussen mijn conclusies getrokken.
Tilia
Lid

Keer terug naar Artrose