Stijve nek

In dit forum je terecht met vragen over (poly-)artrose.

Moderator: Martijn

Stijve nek

Berichtdoor m.vleugel » do maart 06, 2014 10:21 am

Beste leden,

De laatste maanden heb ik veel last van mijn nek, ik kan mijn nek ook niet meer helemaal naar links of naar rechts draaien, ik wil vragen aan jullie of deze stijfheid van de nek te verbeteren is? Want heeft het bijvoorbeeld zin om fysio te nemen om de nek losser te krijgen? Want ik heb er ook last met eten want als ik iets doorslik voel ik dat aan de onderkant van mij hoofd ( dus waar de nek begint aan de achterkant), herkennen jullie dit ook?
m.vleugel
Lid

Reumavorm: artrose

Re: Stijve nek

Berichtdoor sandra v » vr maart 07, 2014 10:22 am

hey hoi, dryneedling is wel een uitkomst.
de fysio doet het bij mij ook en het werkt erg goed.
gr
sandra v
Nieuw lid

Reumavorm: fibro & atrose

Re: Stijve nek

Berichtdoor Jedidja1971 » do mei 08, 2014 2:53 pm

m.vleugel schreef:Beste leden,

De laatste maanden heb ik veel last van mijn nek, ik kan mijn nek ook niet meer helemaal naar links of naar rechts draaien, ik wil vragen aan jullie of deze stijfheid van de nek te verbeteren is? Want heeft het bijvoorbeeld zin om fysio te nemen om de nek losser te krijgen? Want ik heb er ook last met eten want als ik iets doorslik voel ik dat aan de onderkant van mij hoofd ( dus waar de nek begint aan de achterkant), herkennen jullie dit ook?

Ik zou dat laatste wel in de gaten houden hoor! Ook zeggen tegen je arts/fysio. Lijkt me niet helemaal normaal...
(ik heb even wat weggehaald, want ik had nog niet gelezen over jouw verdere ziekteverloop)
Jedidja1971
Nieuw lid

Reumavorm: artrose

Keer terug naar Artrose