Artrose

In dit forum je terecht met vragen over (poly-)artrose.

Moderator: Martijn

Artrose

Berichtdoor Reen » zo jul 20, 2014 8:28 pm

Ook ik heb artrose en slik heel veel medicijnen de pijn is te dragen maar ik kan niks meer lopen is moeilijk en huishoudelijk werk gaat ook niet lig veel op de bank ik slik 8 paracetamol per dag dan iedere dag 2 celebrex en 1 keer dag plaquenil +op de woensdag methotrexaat 10 stuks +op de donderdag 2 stuks foliumzuur dit alles voor geschreven door de reumatoloog
Januari 2014 begonnen met erg veel pijn in mijn arm de huisarts dacht dat het slijmbeurs ontsteking was dus een spuit gekregen maar dat hielp niet bloed afgenomen het was reuma ik heb nog steeds de hoop dat ik wat meer kan. Want zo is er niet veel aan de dagen duren erg lang mocht altijd zo graag knutselen nu dat wil niet heb niet veel kracht in mijn handen
Nu hoorde ik doe eens acupunctuur heeft iemand daar ervaring mee ?
Reen
Nieuw lid

Reumavorm: Artrose

Re: Artrose

Berichtdoor Johanneke » ma jul 21, 2014 7:19 am

Beste Reen,

Welkom op het forum. Ik heb geen ervaring met accupunctuur maar ik ben van mening dat je er verstandig aan doet om nog even te wachten met accupunctuur. De medicatie heeft nog wat langer nodig om maximaal te werken. Zodra de juiste combi van medicatie is gevonden ga je je weer beter voelen, de kracht in je handen komt dan ook weer terug. Er komt echt wel weer een tijd dat je kan knutselen.
Johanneke
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor Reen » ma jul 21, 2014 12:32 pm

Oké wacht het dan rustig af maar het valt niet mee geef de hoop ook niet op
Bedankt voor je inlichtingen vr Gr Reen
Reen
Nieuw lid

Berichtdoor JannekeB » ma jul 21, 2014 6:17 pm

Beste Reen,
Welkom op het forum. Ik sluit me aan bij Johanneke. Het kan een tijdje duren voordat de medicijnen werken en het kan ook nog altijd zijn dat er andere medicijnen nodig zijn om de reuma rustig te krijgen.
Zelf heb ik wel ervaring met acupunctuur. Bij mij werkt acupunctuur vooral voor de vermoeidheid. Ik gebruik overigens diverse medicijnen voor mijn RA (CIMZIA, ARAVA en NAPROXEN). Ik geloof niet dat zo iets als acupunctuur een vervanging zou kunnen zijn reguliere medicijnen of dat het reuma kan genezen. Ik pas het toe als aanvulling en voor mij lijkt het effect te hebben.

Groet,
Janneke
JannekeB
Lid

Reumavorm: RA

Berichtdoor Reen » ma jul 21, 2014 9:25 pm

Hoi Janneke bedankt voor jou inlichtingen kan het altijd overwegen heb vandaag ook weer zo'n dag dat alles te veel is een rondje om de tafel is nog teveel heb ook erge last van mijn lies trap lopen is ook erg moeilijk daar om dacht ik aan accupunctuur maar zal nog even afwachten maar betwijfel of het nog beter wordt slik zo veel pillen moet toch wat beter worden denk ik heb het vanaf januari en je denkt altijd als je medicijnen krijgt dat het beter wordt maar ik wil denk ik te snel in ieder geval vr bedankt voor u reactie vr Gr Reen
Reen
Nieuw lid

Keer terug naar Artrose