Voorstellen

In dit forum je terecht met vragen over (poly-)artrose.

Moderator: Martijn

Voorstellen

Berichtdoor heidy » do dec 04, 2014 11:59 am

Hallo,

Ik ben Heidy 36 jaar en begin dit jaar, na ruim 5 jaar emmeren een diagnose. Artrose in mijn SI gewrichten, eindelijk heeft het beestje een naam. Ik ben toch niet gek.
Het was ook een gigantische domper, want ze kunnen er niets aan doen. Ik heb in September een SI denervatie gehad, om te zenuwpijn in mijn been wat te verlichten. Dat heeft me idd verlichting gebracht, maar nu heb ik veel meer last van pijnscheuten in mijn rug en been. Ik slik geen medicijnen, maar ik denk dat ik er toch aan moet geloven. Heeft nog meer iemand artrose in de SI gewrichten?
heidy
Nieuw lid

Reumavorm: artrose

Re: voorstellen

Berichtdoor Wrenchman » za dec 06, 2014 11:30 pm

Hallo Heidy, welkom.

Goed dat je een diagnose hebt. Een einde aan onzekerheid. Wel balen natuurlijk dat de diagnose artrose is.

Ik slik zelf wel medicijnen tegen de pijn die ik heb. Wat mij mankeert kan ook niemand een touw aan vastknopen. Ik ben zelf wel blij met mijn medicatie, maar ik heb dan ook het geluk weinig tot geen bijwerkingen te hebben. Ik heb er eigenlijk alleen maar veel baat bij.
Je kunt natuurlijk altijd informeren bij je (huis)arts om eens wat te proberen. Voor mij is het echt een verschil van dag en nacht. Elke dag pijn wordt je, op den duur, helemaal gek van...
The truth is out there...
Wrenchman
Lid

Reumavorm: SOLK

Keer terug naar Artrose