operatie middenvoetsbeentjes

In dit forum je terecht met vragen over (poly-)artrose.

Moderator: Martijn

operatie middenvoetsbeentjes

Berichtdoor nellico45 » do mei 19, 2016 4:28 pm

Ik ben een man van 73 jaar en heb al jaren last van artrose en artritus. Tot nog toe kon in een plotselinge ontsteking in bv. mijn voet/enkel, elleboog of pols met een injectie in mijn bil met 80 cc KENAKORT tegen gaan. Alleen 2 vervelende bijwerkingen. Telkens na een injectie viel ik binnen een paar maanden 5 kilo af (van 80kg ) hetgeen na 6 á 8 maanden wel weer herstelde, daarnaast enkele maanden behoorlijk last van beenkrampen tijdens de nacht. Vanwege artrose in mijn voet en de laatste tijd veel pijn bij lopen ( vooral na ruststand ). Op foto's is duidelijk artrose te zien tussen de middenvoetsbeentjes. De voet chirurg stelt nu voor d.m.v. een operatie deze beentjes met enkele schroeven vast te zetten. Ik zou, volgens hem, dan direct van de pijn af zijn. na de operatie 6 á 8 weken in het gips waarna revalidatie voor verder herstel. Totaal herstel na ongeveer 3 maanden. Mijn vraag is het volgende; ik heb tot nog toe niemand kunnen vinden die een dergelijke operatie heeft ondergaan. Ik zou dan ook graag willen weten wat hun ervaringen zijn bij genoemde operatie.
nellico45
Nieuw lid

Reumavorm: artroase/artritus

Keer terug naar Artrose