Artrose in de onderrug.

In dit forum je terecht met vragen over (poly-)artrose.

Moderator: Martijn

Artrose in de onderrug.

Berichtdoor Esther116 » vr jun 24, 2016 10:00 pm

Augustus 2014 ben ik van een ladder gevallen en heb hierbij een ingedrukte wervel opgelopen. De chirurg die me toen behandelde was positief en zei dat ik na zes maanden klachten vrij zou zijn. Dit was niet het geval tot de dag van vandaag heb ik nog steeds pijnklachten. Ik heb al veel onderzoeken gehad en uit een MRI van afgelopen februari is gebleken dat ik artrose in de onderrug heb. Ook heb ik veel last van mijn rechterheup. Nu ben ik onder behandeling bij een multidisciplinair team. En daar zeggen ze dat veel mensen artrose in de onderrug hebben en daar geen last van hebben.
Dus het komt er op neer dat ik er eigenlijk niet last van hoor te hebben. En toch veel pijn. En soms heb ik knappen in mijn rug en ook in mijn heup. En er was een verdenking van een Schmorlse Nodule op de laatste MRI. Wat voor pijnklachten hebben jullie bij de artrose? En weet iemand misschien wat meer over wat een Schmorlse nodule is.
Esther116
Nieuw lid

Reumavorm: artrose

Re: Artrose in de onderrug.

Berichtdoor Thailand » za jun 25, 2016 8:50 am

Hallo, ik heb ook Artrose en Osteoporose in de rug en heupen. Het doet inderdaad veel pijn.
Tot op heden kunnen ze er niets aan doen. Krijg alleen nu al enkele jaren per 6 maanden een injectie maar dat is voor de osteoporose.
Wens je sterkte.
Thailand
Lid

Keer terug naar Artrose