Studie vraag

In dit forum je terecht met vragen over (poly-)artrose.

Moderator: Martijn

Studie vraag

Berichtdoor socialentrepeneurs » di jun 06, 2017 5:24 pm

Geachte forumbezoekers,

Ik ben een eerstejaarsstudent International Business op de Avans in Breda. Dit kwartaal volg ik vak genaamd Entrepreneurship en moet ik samen met een select groepje een product gaan ontwikkelen. Omdat wij vanuit een probleem een product moet ontwikkelen hebben wij de 'Handybar' bedacht. Mijn moeder ondervind de lasten van reumatoïde artritis en gebruikt dagelijks hulpmiddelen voor in de keuken.
Ons product is een handvat met aan de ene kant een dopopener voor alle dopmaten en de andere kant bestaat uit een tool voor het openmaken van drinkblikjes. Op deze wijze willen we de kracht die je hiervoor nodig hebt in je vingers verplaatsen naar de hand.
Deze 'Handybar' willen wij graag introduceren als een product voor onderweg, wat makkelijk in de tas past en daardoor niet dagelijks jezelf moet herinneren om de hulpmiddelen uit de keuken mee te nemen.

Mijn vraag aan jullie is wat jullie mening is, of mensen bereid zouden zijn om dit product te kopen en hoeveel jullie ervoor zouden willen betalen?

Uiteindelijk moeten wij ons product presenteren en kunnen we door middel van een ondersteunend bedrijf ons product daadwerkelijk op de markt brengen.

Alle reacties/ideeën/meningen zijn welkom.
Alvast heel hartelijk bedankt voor uw reactie!

Met vriendelijke groet,

Dayenne Sluijter
IBMS Student

(In de bijlage een amateuristische sketch van het product)
socialentrepeneurs
Nieuw lid

Keer terug naar Artrose